• ensamärstark

Tempar/Fertility friend

Hej tjejer. Idag har jag börjat få ännu mer spottings.. Men tog ett test idag ändå.. Fick detta, men strecket ser "konstigt" ut! Kollade efter tre minuter då såg jag inget, detta är efter kanske 30 minuter.. Vet att man ej ska läsa av efter det

• ensamärstark
    Malin 845 skrev 2016-04-27 11:54:47 följande:

Konstigt! Det är ju starkt sträck ändå! Syndes det inget alls inom testtiden?

Nej inget alls inom tiden... Men jag har fortfarande ganska starka spottings o strecket såg så konstigt ut. Typ böjt :/ tänkte testa imorgon igen. Då är jag på BIM
  • ensamärstark

Idag är BIM, mensen kommer ALLTID vid morgonkissen..ingen mens... Testade imorse igen. Helt blankt! Spottings har slutat! Slajmiga flytningar, lite gulaktiga.. Mer hala än vid ägglossning... Tappen helt stängd..

Mår jätteilla.. Kaffet smaka skit så fick hälla ut..

Förstår inte.. Börjar misstänka att ÄL uteblivit. Vet ju att positivt ägglossningstest och älsmärta ej bekräftar en ÄL... Får avvakta några dagar. Testar efter helgen om tant röd ej kommit

• ensamärstark

Hej igen tjejer! Nu lagom till ÄL tider dyker jag upp igen ;)
    Dag 15 idag! O fick detta! Förra cykeln hade jag är på typ dag 21... Vi hade sex igår sent på kvällen. Men osäker om vi får till det något mer. Vi kommer såklart försöka ;) men om inte, räcker gången igår?

• ensamärstark

Hej tjejer! Får jag låna era ögon en snabbis? Ser ni något på denna eller har jag blivit tokig? Egentligen för tidigt för att testa men räknade fel på dagar efter ÄL först..

• ensamärstark
    pugsnotdrugs skrev 2016-05-20 18:43:25 följande:

Jag ser ett till streck, men ser inte om det är grått eller rosa, men min mobilskärm är spräckt också,m en håller tummarna :)

Tack för att du tittade! Jag är bara på ÄL+ 6 nämligen! Jag räknade ju helfel ;) håller mig över helgen o testat måndag
  • ensamärstark

Tack ni som har tittat! Jag är bara på ÄL + 6 då jag räknade helt fel innan jag tig testet! ;) tar ett test efter helgen igen

• ensamärstark
    Mila skrev 2016-05-25 09:28:00 följande:

Jag ser ett plus :)

Åh gör du? Jag fick precis negativt på digitalt så blir så förvirrad!! Är detta spök så stämmer jag CB på allt dom äger o har!! 21 försök...
Svar på tråden Tempar/Fertility friend