• ensamärstark

Tempar/Fertility friend

pugsnotdrugs skrev 2016-02-23 10:20:08 följande:
    Jag testade med predictor på EM o det syntes på mig, mitt hcg var starkare på eftermiddagen faktiskt:)
    Tycker du jag bör vänta till i eftermiddag istället då?
  • ensamärstark
    pugsnotdrugs skrev 2016-02-23 10:59:56 följande:
    Nä jag tycker du ska hålla dig, hämta ut paketet o testa på en gång:D jag testade vid halv två tiden typ. Så länge du håller dig i minst 3h så ska det ju gå bra:)
    Jag har Hållt mig från klockan 8 o slutar vid tolv. Så kommer kunna testa vit 13 ungefär ;)
    Dock har jag mer mensvärk idag så känns som mensen är på ingång ändå :/
  • ensamärstark

Tack, för att ni håller era tummar tjejer, jag kan inte tro på att det kommer visa positivt, det känns alldeles för overkligt just nu, jag är så nervös! Och såååå kissnödig!!

• ensamärstark

Som jag trodde... Kom hem. Gjorde testet när jag fortfarande satt på toa. Torkar mig, och jo, spottings!! Va fasen :/ testet är negativt.. Mensen kommer antagligen igång idag eller imorgon då :(

Men hur kunde CB visa så fel ? Det var ju många ändå som såg på testet.. Även om det var svagt,. Nu är det ju ingen Idee att testa med morgonurin imorgon känner jag..

• ensamärstark
    Ortiz skrev 2016-02-23 13:10:42 följande:

Hej! Va tråkigt. Var bara tvungen att skriva här. Jag har också testat med cb plus de två tidigare månader och fått likadana streck som på ditt test med dem, man ser en svag skugga precis som med dig men båda gångerna har mensen kommit några dagar senare bara så nu litar jag aldrig mer på cb utan de verkar ge spökstreck... Jag testade ändå kanske 4 cb plus och fick samma på alla men inte vart jag gravid...

Ja fy, även om jag var osäkert på resultatet så byggdes ju ändå hoppet upp igår morse när jag tog testet.. För att sedan idag bara krossas totalt.

Att det ska vara så svårt att få en liten bebis när vi vill så mycket? Ibland undrar jag vad vi gjort för att inte förtjäna någon :(

Nu måste jag berätta för mannen med att det inte var äkta.. Blir många tårar idag
  • ensamärstark
    Ortiz skrev 2016-02-23 13:15:54 följande:
    Jag vet känslan... Så kände jag också. Det är hemskt och jätte jobbigt...

Hur länge har ni försökt?

Styrkekramar till dig! Man får lov att vara ledsen.
    Detta var försök nummer 18 som gick i stöpet nu. Sambon har sagt att jag tycker vi kan gå till läkaren o be om hjälp om jag verkligen vill. Men jag hade ändå hoppats att vi skulle få till det här själva. Jag verkar ju ändå ha ägglossning varje månad verkar det som.. Men ja jag vet inte. Vi kanske får ringa det där samtalet o be om hjälp ändå :(
  • ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-02-23 13:52:32 följande:

Nej gumman det var tråkigt!!! Stackars dig, jävla skittest. Särskilt att du fick spök på två olika test isåfall. Snacka om osis.

Jag kan bara säga att om de där CB som inte är digitala så tycker jag som jag skrev igår att de är opålitliga och att de så gott aom alltid att det va mer eller mindre ett grått skuggstreck på dem. Har i slutet m bara kört på remsor från "billige tester" (inte ett enda spök på massor av test) och cb digital.

Ja det känns riktigt kasst :( tänkte att jag skulle beställa från billiga tester denna cykel. Dock har jag ju ett tvåpack CB + kvar nu då som jag beställde för imorgon. Men dom får väl ligga kvar i skåpet tills nästa cykel sen köper jag nog inte dom mer :/
  • ensamärstark

Nej ni tjejer. Idag är BIM. Ingen mens. Inte tillstymmelse. Bara våta o hala genomskinliga flytningar. fick ju lite spottings när jag hem hem igår FM när jag torkade mig men inget mer sådant nu.
    Testet var ju negativt som ni vet.
    Men var är mensen? Den är aldrig sen, brukar snarare komma tidigare. Kan jag blivit utan ÄL ändå? Jag fick ju positivt ältest två dagar, kände verkligen ägglossningen,,

• ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-02-24 19:41:12 följande:

Ojsan hoppsan. Spännande. Lägg upp grafen igen och om mensen inte kommit när du vaknar imorgon kanske du ska ta ett test till? Har ju gått ett par dagar nu plus att det är morgonurin...

Jag började ju aldrig tempa på grund av mina ojämna sovtider. Det skulle inte fungera i vardagen hos mig tyvärr. Vilket jag såklart tycker är tråkigt nu :/

Jag testade imorse med CB plus som jag hade kvar, men negativt,

Har ganska riktiga flytningar nu. Jag brukar alltid bli snustorr dagarna innan mens. Förstår inget alls nu. Jag låter det väl gå ett par dagar till om ingen mens kommer då får jag väl testa igen. Om det är negativt så ringer vi gyn o ber dom hjälpa oss nu. Min läkare där sa att jag bara behövde höra av mig om vi behövde hjälp , vi skulle slippa väntetid
  • ensamärstark
    Malin 845 skrev 2016-02-24 20:48:05 följande:
    Vad skumt.. Vilken äl + dag är du på? Konstigt att du fick två positiva äl tester innan, och inte plus eller mens nu :S. Inga spottings alls nu? Skumt att det avtog..
    ÄL+ 13. Brukar alltid få min mens då. Nej spottingen såg jag bara då på pappret sen har det varit som vanligt. Dock mer flytningar än vanligt :/
Svar på tråden Tempar/Fertility friend