• ensamärstark

Tempar/Fertility friend

Loppan84 skrev 2016-02-20 09:17:14 följande:

Hej hjärtat <3

Bild bild bild!

Förlåt för dålig bild! Jag tror mest jag ser vad jag vill se.. Vi har försökt så länge...
  • ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-02-20 09:36:59 följande:

Hmm kan du ta en bild lite längre ifrån tror det är enklare att se då. Finns en tråd för otydliga graviditetstest - lägg upp den där också de brukar va snabba på att se om det är nått :)

Det blir så kassa bilder av någon anledning.
    Det är nog negativt i vanlig ordning. Jag får vänta någon dag o prova igen :p
  • ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-02-20 13:25:34 följande:

Håller fortfarande tummarna vännen! Vi får bara vänta till imorgon och se då <3

Jag återkommer imorgon :)
  • ensamärstark

Testade negativt imorse. ÄL + 10. Så det kommer nog bli ett försök nummer 19 för oss. Nu ska jag inte testa något mer förens BIM om inte mensen kommer då

• ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-02-21 09:40:14 följande:

Nej typiskt :( Håller tummarna, är ju fortfarande tidigt men kan va smart att vänta till bim så slipper du bli besviken flera ggr. Kram <3

Ja det är ju bara så svårt att hålla sig. Men nu har jag bara en sticka kvar samt ett CB plus o ett digital o dom vill jag inte slösa

Tack för peppen vännen! Kram
  • ensamärstark
    Erla skrev 2016-02-21 09:47:05 följande:
    Vad tråkigt ensamärstark! Är själv på äl+11 och fick ett suuuuuupertunt streck idag. Hoppas att du får ett plus även om det inte visade något idag :)
    Jag såg ditt test med, det ser ju positivt ut :) jag pendlar mellan att använda appen och webläsaren o det är bara web som jag ser allas bilder så man missar lätt många!

Jag får försöka ha is i magen några dagar. BIM på onsdag, så testar väl då eller på torsdag

Kram!
  • ensamärstark

Tänkte förresten tjejer. Ni som är eller har varit gravida. Igår kväll (ÄL+9) kände jag ett starkt hugg under blygdbenet två gånger på raken som gick som strålar upp mot naveln, dom var så starka så jag skrek till lite snabbt. Kan det ha varit sån här "fästning" som en del pratat om?

• ensamärstark

Kunde inte hålla mig. Vaknade imorse o kände mig illamående o alldeles varm i kroppen. Kanske är influensan som är på väg men jag tog ett test iaf. Ser ni något?

• ensamärstark
    Erla skrev 2016-02-22 13:10:15 följande:
    Sedär ja!! Ser definitivt något där :D grattis till er!
    Åh jag vågar verkligen inte hoppas!! Efter då lång tid o längtan. Har ett dygn på jobbet framför mig, o har beställt CB plus och predictor. Som jag kan ta tidigast på onsdag morgon! Jättenervös!!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend