Tempar/Fertility friend
Hej hjärtat <3
Bild bild bild!
Hej hjärtat <3
Bild bild bild!
Hmm kan du ta en bild lite längre ifrån tror det är enklare att se då. Finns en tråd för otydliga graviditetstest - lägg upp den där också de brukar va snabba på att se om det är nått :)
Ni har rätt tjejer det är säkert inget. Knäppa hjärna som gör att ögonen ser vad dom vill se :/
Håller fortfarande tummarna vännen! Vi får bara vänta till imorgon och se då <3
Testade negativt imorse. ÄL + 10. Så det kommer nog bli ett försök nummer 19 för oss. Nu ska jag inte testa något mer förens BIM om inte mensen kommer då
Nej typiskt :( Håller tummarna, är ju fortfarande tidigt men kan va smart att vänta till bim så slipper du bli besviken flera ggr. Kram <3
Tänkte förresten tjejer. Ni som är eller har varit gravida. Igår kväll (ÄL+9) kände jag ett starkt hugg under blygdbenet två gånger på raken som gick som strålar upp mot naveln, dom var så starka så jag skrek till lite snabbt. Kan det ha varit sån här "fästning" som en del pratat om?
Kunde inte hålla mig. Vaknade imorse o kände mig illamående o alldeles varm i kroppen. Kanske är influensan som är på väg men jag tog ett test iaf. Ser ni något?