-
Jaså? Vi börjar nog med liggandet ikväll redan. Jobbigt o väntamisslina skrev 2016-01-08 17:05:15 följande:Då är vi på samma dag när det gäller äl:)
-
Ett evigt jagande på denna ägglossning. O när det väl är över så är det ett evigt jagande på det där plusset. Ibland önskar jag att jag bara kunds slappna av o tänka på annat o bara låta det ske. Men jag kan inte släppa den här kontrollen
-
Jo jag känner ju så med! Bara det att när man ska ha sådan kontroll o evig väntan hela tiden så går ju tiden så himla sakta. O jag blir så brutalt besviken varje månad och man måste börja om på ruta ett, nu när det aldrig tar sig.soofa skrev 2016-01-08 18:22:37 följande:
För min del skulle det nog kännas jobbigare om jag inte hade någon kontroll på det. Eller ja, klart jag önskar man kunde släppa det helt men den mindcontrollen har man ju inte riktigt. ;) Kul att äl verkar vara nära för din del!
Dock så är jag så evigt tacksam över att forum som familjeliv finns som man kan dela med sig av sina känslor o upplevelser, positiva som negativa.. Hade inte detta funnits hade jag nog exploderat -
Frustrerande. Jag gick här i tanken att ÄL testet hade ökat igår.. Men så radade jag upp alla, ser typ ingen ökning alls! Men varför är dom så starka så lång tid.. detta har aldrig hänt.. Vad tror ni är frågan om?
-
Neg eller pos? Jag stirrar mig blind..
-
Åh jag hoppas det! Trodde nästan ÄL skulle utebli eftersom jag fått så starka utslag så många dagarSecretlyMe skrev 2016-01-10 00:05:25 följande:Nästintill positivt! Såååå nära!
-
Nu då? Fortfarande inte positivt va? Massor av känningar...
-
Nu jäklar tjejer! Här ska de pökas!! Ses om ett par dagar
-
Haha tackar!misslina skrev 2016-01-10 18:06:47 följande:Hihi kör hårt!
Här har det pökas färdigt haha. Ev att det blir en gång i morgon bara för att täcka upp!
Nu är den långa vänta till bim! 14 dagar... Kan det gå snabbt denna gång tack ;)
Ja denna väntan ser jag inte fram emot direkt :-/ -
Kan jag lova tjejer! Men kommer fortsätta testa för o se när det blir negativt igen..
Men undrar ändå, ibland kan man ju ha positivt ältest i flera dagar. När ska man börja räkna med dom där 24-48 timmarna tills ägget släpper? Från första eller sista positiva test? Så jag vet när jag har BIM?