• ensamärstark

Tempar/Fertility friend

Sajocawa skrev 2016-01-02 23:19:21 följande:

Men testade du innan/under mensen något? Vissa (vanligare än man tror) får mens trots graviditet..

Nej jag testade tagen innan mens men det var negativt.

Men tar nog detta som negativt ändå, på grund av hur strecket ser ut. Hade det varit ett helt streck hade jag nog trott det var äkta.

Vi får se vad morgonens test säger
  • ensamärstark

Sådär testet ligger på jäsning. Fyra minuter kvar... Tvivlar starkt på att det kommer vara positivt, det känns verkligen som det var fel på testet igår

• ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-01-03 12:01:38 följande:

Fan vilket konstigt defekt skittest det första va. Bra du höll dig så lugn! Jag hade aldrig klarat att hålla huvudet så kallt som du gjorde utan tagit ut glädjen i förskott sen blitt skitbesviken.

Ja.. Jag är så van med negativa test ändå, testoman som jag är o vi försökt så länge.
    Men väldigt lustigt :-/
  • ensamärstark

cd 11 idag, nu börjar testen bli liiite starkare! Beräknad ÄL den 13e. Tror och hoppas dock den kommer lite tidigare

• ensamärstark
    SecretlyMe skrev 2016-01-07 13:16:00 följande:

Härligt!

Fattar dock inte varför testen visat så himla starkt ändå sen mensen slutade. Men kanske är så med dessa test? Aja hoppas den är på ingång iaf, får ta en ny sticka imorgon EM.
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-01-07 13:26:48 följande:

Här är mitt testlagrets.. grrr mina test hade inte kommit än..kan va så att de kommer till ica om de är för stort. Har beställt en ny temp med

Jag tror ändå du är gravid för när jag zoomar så ser jag pyttelite på understa
  • ensamärstark

Hej tjejer! Förlåt att jag bombarderar er ! Haha

Har haft ordentligt med värk kring båd äggstockarna idag, samt illamående + ökade vattniga flytningar! På cd 13 idag.

Fick detta nyss på ältest.. Är det starkare än det jag la in häromdagen tycker ni?

• ensamärstark
    Symetrical skrev 2016-01-08 16:48:16 följande:
    Det tycker jag nog! Säkert positivt imorgon eller på söndag.
    Ah härligt! Beräknad på onsdag egentligen men jag klagar inte om den komma tidigare för jag ska jobba dygn ons-Tors
Svar på tråden Tempar/Fertility friend