Tempar/Fertility friend
Tycker tyvärr de ser ut som tl vanliga skugga:/
Tycker tyvärr de ser ut som tl vanliga skugga:/
Vad säger ni, positivt nu?! :D
Har alltid missat peaken så har bara fått knappt så starkt som på bilden :), kanske ska ta en ny sticka ikväll? Eller ska jag vänta tills imorgon? :)
Nu då... Några timmar har gått och stegring tar fart:) är det någon av dom här som är positiv?
Hahaha -älskling hämta ett glas, jag måste kolla en grej :p :p någonstans måste jag nog ha en gräns haha
Jag har sedan äl haft värk och stickningar runt äggledarna och nu idag har jag jätteont i svanken nästan som att jag skulle ha träningsvärk.. Hoppas på att detta är något positivt. Känns nästan lite krampaktigt.. ÄL+6 idag, lite tidigt för mensvärk kanske?
Jag har sedan äl haft värk och stickningar runt äggledarna och nu idag har jag jätteont i svanken nästan som att jag skulle ha träningsvärk.. Hoppas på att detta är något positivt. Känns nästan lite krampaktigt.. ÄL+6 idag, lite tidigt för mensvärk kanske?
Jag har känt något sånt här första månaden vi försökte bli gravida också. Hade lite som mensvärk då också men jag fattar ingenting. Har man såhär ont i ryggen och överallt varje månad efter ägglossning utan att tänka på det men nu när man vill bli gravid så uppmärksammar man det?
Har liksom ont i svanken till och från och det strålar ut i rumpan haha.. och dessutom känner benen sig lite möra också. Precis som mensvärk! Sjukt ironiskt iallafall.. att man inte känner detta när man inte försökt bli gravid.
Det är första månaden jag tempar och hittat min ägglossning så jag försöker ändå se ljust på det.. har vi inte lyckats denna gången så kör vi på nästa gång och förhoppningsvis lyckas vi någon gång de kommande månaderna! Men det får gärna komma nu.
Hej jag vet att det kanske är fel grupp o lägga upp i. Men jag får panik!
Är ni duktiga på o läsa av test??
Tog detta nyss!
Tog ett digitalt nu som visar inte gravid och dagens sticka är om möjligt ännu svagare, så det måste vara något galet :( kanske ett supertidigt MF, eller bara nåt fel på stickorna. Mensen lär väl dyka upp som ett brev på posten idag eller imorgon då ;(
Här är kurvan också.