Tempar/Fertility friend
Ser ut som lite pluss för flera denna månad! Så roligt.
Nu har appen satt ut äl, men det var en långsam ökning mot mina andra månader och temperaturen lägre efter ÄL. BIM om 4 dagar så vi får se vad som händer.
Ser ut som lite pluss för flera denna månad! Så roligt.
Nu har appen satt ut äl, men det var en långsam ökning mot mina andra månader och temperaturen lägre efter ÄL. BIM om 4 dagar så vi får se vad som händer.
Alltså. Enligt allt jag fått lära mig så ska BIM skjutas om ÄL kommer sent. Och innan spiralen när jag fick mina barn då hade jag mer standard med ca 14 dagar luteal fas och 28 dagars cykel. Sedan uttag av spiral i augusti hade jag en månad ägget inte verkade släppa, ÄL test vid CD12 men appen såg en temphöjning först CD19 och satte ÄL där. Annars ÄL CD 18-20. Och alltid mens CD 28-29. Och det känns inte riktigt som om kroppen skulle hinna ställa om om det ens fanns ett befruktat ägg...
När man inte kan sova.. går upp vid 04.00 o tar detta! Hur ska jag kunna somna om nu! Haha!
Testlagret är starkare än igår med så jag får nog inse stt jag är gravid.. igen! Åh snälla högre makter låt detta lilla frö fasta o hålla i dig för glatts livet :)
Exakt så jag fått lära mig. Men numera kommer BIM alltid på CD 28-29. Och ÄL runt CD 19-20. Dvs mkt kort luteal fas. Men tidigare, för 7-9 år sedan när jag kollade efter äl med min fertilitetsdator och fick mina barn (japp vi vill ha en sladdis!) Hade jag runt 14 dagar så det känns konstigt.
Idag hade jag en liten blödning i alla fall. Har rött mycket spotting generellt men inte denna månad. Kanske bidrottninggele hade något att bidra med ändå?!
Lite uppdatering igen :)
Tog dessa imorse :D
Kan inte sova nu. RFSU dock lika svaga idag
Det finns en grupp för BF augusti redan :)
Gjort förfrågan på BF augusti 2018 och gå med i deras Facebook grupp. Dock inte fått något svar än :) vi kan absolut följas åt :)
Ni - "nyplussade" - hur är sekretet hos er?
Ja, det vore något det! Upp tempen upp!!
Nej, jag har inte testat. Tror nog jag har ett test som ligger och väntar. Om den går upp imorgon (vilket det gör) så ska jag testa.
Är dock fortfarande fundersam över att mitt sekret bara är som utspädd lotion... inte alls tjockt och vitt.... Men men...
Såhär ser min gravid-graf ut.
Nu är ju tempdippen jag hade inte helt tillförlitlig men jag tror nästan det var en inplantatiomsdipp! För på dagen efter dippen fick jag massa starka smärtor (kändes som el-stick) sedan började molvärken som har hängt i sedan dess.