Loppan84 skrev 2016-05-27 21:07:23 följande:
Hej vännen! Såg inte att du skrev om tappen tidigare idag förrän efter jag såg denna träden...
Väldigt konstigt tappen borde va öppen om du blöder, antingen det var tidigt MF eller mens. Är du verkligen säker på att tappen är stängd? Sitter den högt upp eller långt ned?
Hur mycket blod snackar vi? Om tappen fortfarande är stängd tycker jag du ska ta ett nytt test i helgen.
Synd att du inte tempat, då hade det varit lite lättare att se var i cykeln du är och om det fanns chans att det var en graviditet. Tråkigt svar men tycker du ska sätta igång och tempa om det inte blir nåt denna cykeln, du har ju hängt i denna tråden så länge du är skyldig oss lite grafer haha ;)
Ingen fara raring! Alltså. Idag har jag sådan mensvärk som jag aldrig haft förr. Får käka både Ipren och alvedon. Blöder störtfloder. Både tampong och binda samtidigt får jag använda.. Nu har jag ej känt på tappen mer men jag är helt Säker på att den var stängd förut. Vet ej vad som händer här..
Jag tror ju ej det passar mig att tempa då jag jobbar oregelbundna tider, dygn, natt både vaken och sovande..