• ensamärstark

Tempar/Fertility friend

Loppan84 skrev 2016-05-27 07:23:47 följande:

Hur är tempen? Har den droppat. Om inte finns det ju hopp.

Ang CB testen så är jag alltid skeptisk till dem när man inte ser blått på bild så brukar jag alltid säga "om strecken är blå kan det va ett plus" men är ju helt sjukt att det så ofta är spök. Håller med den som skrev över om CB, slutade köpa dem efter ett tag och höll mig till stickor från billiga tester (inte ett enda spök eller tvetydigt test på alla månader jag prövade) och så när jag fick svaga streck på stickorna tog jah cb digital och bekräftade.

Jo jag har fått en gång tidigare spök på CB men då var det knappt synbart för ögato fastna knappt på bild. Dessa var ju så tydliga.. Ser dom fortfarande då jag sparade testerna för att kunna jämföra en ökning... Men men. Vi får se om mensen sätter fart här nu :(
  • ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-05-27 07:27:25 följande:

Hur är tempen?

Jag tempar inte. Skulle ju börjat men det blev aldrig av
  • ensamärstark

Får jag fråga er bara... Min mens kom nog nu. Två dagar förtidigt. Kommer rött blod.. Men tappen sitter ändå högt upp och är helt stängd. Den brukar alltid sitta lågt och vara väldigt öppen när mensen kommer. Hur kommer ens blodet ut om tappen är stängd?

• ensamärstark
    happylife skrev 2016-05-27 08:47:29 följande:
    Jättetråkigt om det bara var spök :( usch tycker synd om dig <3
    Jag vet inte men gissar att även om den inte är öppen så finns de viss passage så de kan rinna ut ändå? En vild gissning som sagt...
    Ja detta känns helt sjukt... Jag trodde VERKLIGEN denna gången... :(
  • ensamärstark
    happylife skrev 2016-05-27 08:54:29 följande:

Det förstår jag. Om det där var spök ska jag bojkotta CB! Inte OK det där var ett svagt positivt...

Ja dom var ändå så tydliga! Speciellt i verkligheten.. Blir så ledsen.
  • ensamärstark
    201405 skrev 2016-05-27 14:59:30 följande:
    Usch vad trist! Har också fått spökstreck en cykel och man får ju verkligen upp hoppet och så krossas det bara :( Du borde mejla cb bilderna och få pengarna tillbaka!

Ang tappen så kan den ju kännas stäng men det är ju så liten öppning som behövs och jag tror inte man kan känna skillnad på det. Brukar alltid tycka min "öppning" känns samma genom hela cyklen.
    Ja riktigt trist!! :(

Jaja, bara skaka av sig detta o ladda försök nummer 22..
    Jag funderar på o maila CB..
  • ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-05-27 21:07:23 följande:
    Hej vännen! Såg inte att du skrev om tappen tidigare idag förrän efter jag såg denna träden...

Väldigt konstigt tappen borde va öppen om du blöder, antingen det var tidigt MF eller mens. Är du verkligen säker på att tappen är stängd? Sitter den högt upp eller långt ned?

Hur mycket blod snackar vi? Om tappen fortfarande är stängd tycker jag du ska ta ett nytt test i helgen.

Synd att du inte tempat, då hade det varit lite lättare att se var i cykeln du är och om det fanns chans att det var en graviditet. Tråkigt svar men tycker du ska sätta igång och tempa om det inte blir nåt denna cykeln, du har ju hängt i denna tråden så länge du är skyldig oss lite grafer haha ;)
    Ingen fara raring! Alltså. Idag har jag sådan mensvärk som jag aldrig haft förr. Får käka både Ipren och alvedon. Blöder störtfloder. Både tampong och binda samtidigt får jag använda.. Nu har jag ej känt på tappen mer men jag är helt Säker på att den var stängd förut. Vet ej vad som händer här..

Jag tror ju ej det passar mig att tempa då jag jobbar oregelbundna tider, dygn, natt både vaken och sovande..
  • ensamärstark

Tack ni tjejer som har följt under några dagar här med mina tester o allt. Och förlåt att jag tagit upp tråden med det, hör ju inte hemma här egentligen eftersom jag ej tempar, men ni är ett härligt gäng här inne med stöd o pepp och hjälp för varandra ! Stor kram till er alla!!

• ensamärstark
    lilaemma skrev 2016-05-28 13:33:13 följande:

Om ni försöker bli gravida ska du inte äta ipren. Det kan orsaka mf och att ägg inte fäster...

Jag är medveten om det och äter aldrig dom annars. Men värken är så illa nu så jag måste. Inga andra värk hjälper enbart!
  • ensamärstark

Hej tjejer ! Nu är jag här igen. BIM imorgon. Känns som mensen är på ingång. Men tog ett test förut på dagen o fick detta... Ser ni något?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend