• Malin 845

Tempar/Fertility friend

Hejsan allihopa!

Började med ff idag, och min mens är precis slut :). Om allt går enligt planerna så borde äl vara den 31/10 och ev bim 15/11 :). Ska till gyn nästa tisdag för att kolla så allt är som det ska, då mina cykler har varit på 65 och 85 dagar senaste gångerna. Nu börjar jag känna oro över att allt kanske inte är som det ska och att något är fel.. :/.

Men ni verkar vara ett härligt gäng!

• Malin 845
    SecretlyMe skrev 2015-10-21 09:13:35 följande:
    Hej och välkommen hit :) Hur länge har ni försökt? Låter som att du möjligen har pco, hoppas du får en bra förklaring hos gyn :)

Ja, härinne är det ett jättehärligt gäng!
    Tack så mycket! :). Vi har försökt sen i februari. Men med PCO så kan man väl inte få barn? :/. Hoppas det med, börjar ju närma sig nu, så nervositeten ökar...

Härligt! :).
  • Malin 845
    SecretlyMe skrev 2015-10-21 09:28:12 följande:
    Givetvis kan man få barn trots pco! :) Du kan googla på det. Mest betyder det att man har långa cykler och oregelbundna ägglossningar, så självklart kan du få barn ändå :)
    Aha läste lite mer om det, kan ju mycket väl vara så. Får se nästa tisdag vad de säger :).
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-10-21 10:28:16 följande:

Välkommen hit, raring! Kul att ha dig här, så att vi kan analysera sönder din graf jämt och ständigt.

Tack vännen! ;). Absolut, det ska vi göra ;). Dock så kanske inte du är kvar länge till om det tar sig!
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-10-21 12:23:35 följande:
    Hahaha. Så lätt blir de inte av med mig här inne! Sist det tog sig hängde jag ändå här i tid och otid.
    Vad bra! <3 du får mer än gärna stanna! :D
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-10-23 06:53:45 följande:

Håller tummarna för er Secretlyme, misslina och TheRealMe! <3

Kul att höra ifrån er Reflexen och Allex!

Här vart det tempras och mens tidigt i morse. Inte så oväntat med tanke på hur jag mådde igår och det känns för en gångs skull inte ens jobbigt. Självklart vill jag bli gravid igen så småningom, men både med tanke på missfallet och timingen gällande bf kändes det inte optimalt den här månaden.

Skall bli spännande att se om letrozolen kan råda bot på min sega äl den här cykeln. Börjar knapra på söndag! :-P

Glad fredag på er alla!

Nej vad synd vännen! <3. Hoppas att letrozolen hjälper dig så du får ett fint plus i november! Mega kram till dig! <3.
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-10-23 08:35:06 följande:
    Tack vännen! <3
    Men ska du börja nu på söndag med tabletterna? Kan vara för sent för mig då på cd 9? Börjar bli mer orolig för på tisdag.. Samt osäker framtid på mitt jobb så känns det hopplöst med det mesta just nu..
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-10-23 11:22:46 följande:
    Ja, precis. Man brukar ta dem cd 3-7 eller 5-9. Vet inte om du kommer få några utskrivna direkt, eller om de först vill ta blodprover för att fastställa dina hormonnivåer. Antar att du får reda på det där och då.
    Sådär är livet ibland, raring. Man får kämpa på. :-*
    Ja precis, är ju oro över allt detta nu när det närmar sig.. Vi får se..

Ja det är ju så, men känns som att man ska vänta med barn om jag inte vet med jobb osv.. Men samtidigt så längtar jag så otroligt :(. <3
  • Malin 845
    eagle87 skrev 2015-10-26 19:39:23 följande:

Nånstans långt inne mig finns ett svagt hopp om att kanske allt är ok, folk har blödit innan, kanske jag plussar svart på test med linjer kanske de etc. Vet inte om jag är naiv.
    Är jag dum O naiv nu? Tack för allt stöd vet inte va ja hade gjort utan er.

Håller tummarna stenhårt för dig! Hoppet ska man ha kvar tills man får det bekräftat hur det är, men jag tror starkt på att detta bara är tillfälligt!

*kramar om*
  • Malin 845

Fick provera utskrivet igår, så får se hur det går framöver.. Ska egentligen börja ta dem på söndag.. Men tog ett äl test nu, och till min stora förvåning så har det aldrig varit så starkt någonsin som det är nu! Woho! :)

Svar på tråden Tempar/Fertility friend