• Malin 845

Tempar/Fertility friend

En del av oss skrev 2015-11-07 19:23:28 följande:

ÄL stickor rek inte morgonurin som jag skrivit till dig tidigare Malin. Däremot CB ÄLmtest rek morgonurin av någon märklig anledning.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
    Stickorna tar jag på eftermiddagen som sagt. Men undrade om det är bättre att ta cb på eftermiddagen med, då jag har starkast stickor då?
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-11-07 19:39:59 följande:
    Hörru! Faktiskt jag som "bjudit" hit dig, just för att det är en sån underbar tråd med massa positiv energi, så jag förbjuder dig att känna dig ovälkommen.

Jag vet att du tampas med allt som har med äl, oregelbunden mens och bebisverkstad att göra och jag beundrar dig för att du kämpar på. Fortsätt med det, vännen! <3
    Ja det var en sån tråd innan, men man känner ju sig ovälkommen när man får spydiga och nedlåtande svar. Bäst att lyda då ;)

Tusen tack vännen! <3 och jag vet att du kämpar mycket med din ägglossning och att du tyvärr fått uppleva två MF, du är stark! Hade själv inte orkar kämpa vidare efter det, men du håller moder och humöret uppe! <3
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-11-07 19:41:19 följande:

Hur såg förresten eftermiddagens sticka ut, Malin?

Den var i stort sett som igår, och negativt på cb.
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-11-07 20:46:01 följande:

Spännande att se vad morgondagens visar då!

Hoppas att cb visar något snart :) om nu inte kroppen lurar mig! Jag lägger upp en bild på testet idag med, men den översta från igår hade blivit konstig i bakgrunden..
  • Malin 845
    misslina skrev 2015-11-07 21:21:11 följande:
    Jag har som för mig att man ska ta cb på morgonen men är inte hundra säker.
    Jag har i alla fall tagit dom både på fm och em och fått positivt utslag så... Eftersom jag vill luska närmare när ägget släpper.
    Vet inte om jag gav så bra svar ;

Jag håller tummarna för en glad gubbe snart!
    På paketet står det att urinen ska ha varit i blåsan i minst 4 timmar, och många väljer att ta på morgonen för att det är enklast :) jodå jättebra svar, kan ju då bli positivt både på morgon och eftermiddag då ;).

Tack så mycket! :)
  • Malin 845
    Moneal skrev 2015-11-07 21:33:19 följande:
    det ser i alla fall lovande ut och det har blivit starkare än tidigare :)
    Ja det går ju framåt! :) har aldrig fått mer än ett minimalt streck innan så är lite chockad ;)
  • Malin 845
    Moneal skrev 2015-11-07 21:59:22 följande:
    vad roligt!!

hoppas det fortsätter öka nu för dig :)
    Tack så mycket! :) väntade du på bim eller äl? :)
  • Malin 845
    Moneal skrev 2015-11-07 22:32:17 följande:
    jag har väntat färdigt(förhoppningsvis) är gravid i vecka 10 :)
    Stort grattis till er! :)
  • Malin 845
    eagle87 skrev 2015-11-07 23:32:57 följande:

Måste bara skriva av mig. Hört så förjävliga kommenterare från folk efter missfallet. Tex
    de hände för du e stressad. Nästa gång du blur gravid måste du ta ledig från jobbet.
    De hände för att din kropp inte är redo att bära ett barn.
    De hände för att du jobba för mkt. Herregud ja mår redan skit måste de lägga hela skulden på mig. Enligt läkare sker tidiga missfall mest troligt pga de ngt fel på embryo men de verkar inte folk fatta. Folk är verkligen hjärtlösa. Oså denna sluta tänka på de nu så blir du nog gravid snart igen

Ursäkta, men fy f*n vilka idioter! Lyssna inte på deras kommentarer! de är okunniga om att tidigt MF faktiskt sker för att det är fel på embryot, och inte på grund av den som bär det! Styrke kram! <3
Svar på tråden Tempar/Fertility friend