dreams85 skrev 2013-12-09 12:01:11 följande:
Om man blöder mycket och det inte vill sluta så står det iaf på 1177 att man ska kontakta en gyn. Man kan behöva göra en skrapning för att få bort allt. Tycker verkligen de borde ta sig an dig, kan ju inte vara bra vare sig för psyket eller kroppen att vara orolig och det finns ju risker med att inte allt kommer ut.
Mitt missfall upptäcktes i vecka tolv men fostret hade dött i vecka nio. Jag har också en son, han är 16 månader och det gör så mycket att man har honom. Vill också gärna få syskon så hoppas verkligen vi blir gravida snart igen.
Ja, det är tur man redan har fått en pärla, man är ändå lyckligt lottad för det, även om längtan efter syskon är stor.
Precis, det är ju så.. Mest orolig för just psyket, inte kul att gå runt och vara orolig hela tiden.
Började blöda som en riklig mens nu vid 13 igen, det är märkligt att det alltid drar igång vid samma tid.
Tror egentligen inte att det är så extremt mycket utan mest som en riklig mens som sagt.
Men ska ringa dem iaf, för jag vill verkligen se så att allt är borta så man slipper vara orolig och kan blicka framåt.
Jag håller tummarna för att det kommer gå vägen för er snart!
Jamka: Jag beklagar ödmjukast! =( Fy så tråkigt att det tar sådan tid och att du fått två mf på rad.. Hoppas att det går bättre för er snart. Hoppet är det sista som lämnar en!! Lycka till!!!