Fick missfall i Måndags (fick en brun flytning lördag kväll, hade ljusrosa blödning hela söndagen och mörkare med klumpar i mådags) "Lägligt nog" var min son sjuk hela veckan så kag har vabbat. Var in på gynakuten Mån eftermuddag där missfall konstaterades. Blöder fortsatt som en riklig mens, ibland "slemmigare" och ibland mer rinnande följt av rester(små koagler och hinnor) mensvärk smärta, ibland gör det rätt ont :/ Mf skedde i v.9 (8+3) Rent psykiskt är jag helt Ok, började bearbeta redan på Lördagen och grät ut ordentligt för att sen gå igenom allt i huvudet.. Känns äbdå ok nu som sagt om än väldigt tråkigt. Orolig för att allt inte ska komma ut så jag får en störtblödning bara.. (Fick jag för ng år sen efter en skrapning) men i o med att det blöder på o gortsatt kommer ut saker så hoppas jag att kroppen fixar "rensningen". Tänkte börja jobba på Måndag, även om det känns motigt. Får ta det lugnt och bunkra upp med bindor. Är även nojjig för att få missfall i framtiden, om man nu blir gravid om inte allt för länge. Mycket tankar är det !!
Anonym (?) skrev 2013-12-07 15:11:18 följande:
Hur snabbt började ni jobba efter missfallet? Varit hemma ett par dagar för jag blött så dant. Tänkte jobba måndag men känner mig mentalt helt slutkört. Orkar ej göra mkt idag:(