Gravidtråd för oss som är över 35
Hoppar in här jag också! Plussade imorse
Hoppar in här jag också! Plussade imorse
Jag är i v5...illamående och trött. Somnat på alla eftermiddagsmöten den här veckan! Lite smått pinsamt faktiskt...
Är så besviken på mig själv. Hur gärna jag än vill så kan jag inte känna någon som helst glädje över graviditeten längre. Jag går bara o väntar på att få MA bekräftat vid VUL som vanligt. Alla försöker övertyga mig om att det kommer att gå bra den här gången men jag kan bara inte tro det och vara glad...känner mig bara tom o kall... Detta är min sjätte graviditet och jag har ett fantastiskt barn. Missförstå mig rätt, jag vill, så gärna, ha ett barn till men jag vågar/kan/vill inte fästa mig vid något som jag bara kommer att förlora igen. Det är väl mitt sätt att skydda mig från besvikelsen...
Åt sushi igår och blev dålig imagen. Idag känner jag mindre symptom än tidigare. Känns som jag inte är gravid längre Kan man känna det? Borde vara i vecka 7 (6+4) och ska på VUL 11:e december.
Men jag känner mig ledsen för det är stor skillnad på igår och idag. Borde inte ätit den där sushin
Min fråga vänder mig till er som varit gravida innan. Mår ni sämre i den här graviditeten än första?
Jag har verkligen mått lite småtjyvis i en hel vecka, varit så vansinnigt trött och sprungit och kissat stup i kvarten. Illamåendet slog till med full kraft igår med. Förra graviditeten kände jag knappt av något förrän vecka 6-7 förutom lite molvärk.
Vecka 13+0 i dag och jag känner mig bättre och bättre. Illamåendet är nästan borta & jag dricker espresso till frukost igen - underbart!
Sitter i väntrummet för VUL.... Nervöst!!!
Sitter i väntrummet för VUL.... Nervöst!!!