Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Varför hatar folk SD?

Errol Flynn skrev 2014-02-28 11:36:00 följande:
    Var har jag sagt att jag inte läser Avpixlat? Nu har du nog missförstått alldeles. Jag har ju till och med skrivit långa inlägg om att jag blivit åsiktsregistrerad pga mina kommentarer på Avpixlat. Vad var oklart?

Kanske förväxlade dig och Philipsson, ni skriver så lika.
  • sjuttiofemman
    sjuttiofemman skrev 2014-03-04 17:31:09 följande:
    Nu är avpixlat igång igen med sin rasism och homofobi. Och vad sjutton är det för relevans med nån referens-lös statistik om HIV i slutet av inlägget?

avpixlat.info/2014/02/27/ugandiska-hbtq-flyktingar-pa-vag/

Och för er som undrar vart jag hittade länken till avpixlat så finns den att klicka på här:

sundbyberg.sverigedemokraterna.se/2014/02/28/ugandiska-hbtq-flyktingar-pa-vag/

Just det, sverigedemokraternas hemsida. Så i enlighet med nollvisionen så ska Sd i Sundbyberg uteslutas alltså? Nej just ja, nollvisionen är ju ingen nollvision..
  • sjuttiofemman
    UniqueSnowflake skrev 2014-03-04 18:26:03 följande:
    Va? Vad gör de för fel menar du? De belyser att nu ökar invandringesströmmen till Sverige pga hbtq-förföljelse i hemlandet.

De "belyser" genom att skriva kränkande om både homosexuella och personer från Uganda. Både rasistiskt och homofobiskt.
  • sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-04 18:23:42 följande:
    Jodå - nollvisionen är en nollvision om hur många som ska (våga) säga emot partiledningen och partiet.

Ja Sd har ju för vana att censurera kritik så du har en poäng där..
  • sjuttiofemman
    UniqueSnowflake skrev 2014-03-04 18:59:39 följande:
    Men snälla lilla vän...

Några provokatörers facebook-kommentarer om djursex försvann och det kallar du "SD censurerar kritik"?? Aaahhhahahaha, tack för den.

Ja det är illa nog.
  • sjuttiofemman
    UniqueSnowflake skrev 2014-03-04 19:01:57 följande:
    sjuttisen - jag håller inte med dig om avpixlats syn på det hela, och dessutom tycker jag du begår personangrepp.

Så vi skippar det där, vi tycker helt enkelt olika om artikeln. Jag ser inte vad som är fel med den, du ser en hel arsenal av fel...

End of the line. Vi diskuterar inte det mer.

Oj, det var känsligt tydligen ;)
  • sjuttiofemman
    UniqueSnowflake skrev 2014-03-04 19:56:08 följande:
    Jag finner inget alls illa med att någon tar bort en provokativ kommentar på sin egen facebooksida.

Så ordet "kamelknullare" är inte provokativt eftersom det får stå kvar? Söder tar bort kritiska och ifrågasättande kommentarer men låter rasistiska vara kvar. Bara Sd-lobbyister ser det som fullt normalt..
  • sjuttiofemman
    UniqueSnowflake skrev 2014-03-04 20:18:08 följande:
    det har jag ingen kommentar till då jag inte sett det själv.

Nej, du tittade sannolikt inte ens på screenshotsen.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?