Thomas66 skrev 2014-01-21 21:31:26 följande:
Synd att du inte svarade då det är ett väldigt egendomligt ord, som jag misstänker eg inte finns. Tror nästan alla här inte bryr sig om hudfärg ( Ljus, brun , gul) som ni tror, utan bara att kriminella ej ska få stanna. Men enligt Nihka man kan ju inte vägra att dom 75 al- Qaida krigarna från Sverige att komma tillbaka, det kan ju vara så att dom bara bär vatten eller hjälper sårade. Då har man ett hål i huvudet när man resonerar så, tror faktisk att det är det som är erat problem, och vad som än händer och bevisas så är det inga problem.
Enligt Nihka. Igen. Tror du att det är någon jävla åsikt jag har att man inte kan neka dem att komma tillbaka??? Det är så det ser ut enligt
gällande svensk lagstiftning. Man kan inte bara neka någon med svenskt pass att åka in i Sverige för att man tror de har deltagit i ett krig. Och givetvis kommer det att finnas fall där man kommer att ha svårt att etablera om det någon sysslat med kan räknas som krig. Du är väl vuxen och kan se att allting inte är svart eller vitt typ att det finns någonting mellan du är terrorist och du är Florence Nightingale. Eller föresten, jag börjar betvivla att du kan det.
Jodå. Det finns folk härinne som sagt "Vad som helst utom MENA" och då avsågs ALLA människor från dessa länder. Afrikaner överlag har liknats vid "slöa apor" så de duger inte heller, men ljushyade och blåögda norskar som det postats bilder på som representanter för alla norrmän duger visst. Det har ALLTING med färg att göra för somliga härinne.
Jag har varit oerhört tålmodig med dig och sett mellan fingrarna med en lång rad smärre påhopp av personlig karaktär eftersom du ändå för ett miniresonemang som bäst. Detta är dock sista gången jag tar att du slänger dig med utlåtande om min intelligens om du nu förstår att "hål i huvudet" är ett uttalande om någons intelligens - om man resonerar så som du påstår man resonerar.