Stormvind skrev 2014-01-20 00:41:17 följande:
Du och sjuttofemman har vid flertalet tillfällen talat om idioter, obegåvade osv så kom inte med det skitsnacket.
Varför skulle jag överhuvudtaget prata för SDs linje i frågan? Är alla som säger emot dig automatiskt sverige demokrater av någon automagisk anledning?
Du kan uppenbart inte acceptera att det finns andra åsikter än dina och jag förstår inte varför då håller på att slänga käft i en debatt som pågått i 392 sidor nu utan minsta belägg, precis som du nyss kallade mig SD-are.
Jag har ingen politisk affinitet överhuvudtaget men jag kan ta ställning och tänka själv utan att behöva vara styrd av någon annan, något som tydligen är otänkbart för dig så man undrar ju vilken marionett du måste vara.
Nope. Jag har aldrig kommenterat någons intelligens med ord som
idioter och
obegåvade eller några andra liknande ord. Du däremot strösslar den typen av ord runt dig, men det gör som sagt inte jag. Brukar du inbilla dig saker? Jag har inte heller kallat dig SDare utan jag undrade bara om du talade för SDs linje i frågan. Jag tar ditt svar för ett "nej" så länge.
Belägg för vaddå? Tråden heter "Varför hatar folk SD?" Är det det som ska beläggas eller kan du specificera dig?
Marionett. Jaså du. Kan vi lämna ditt nya favoritämne, dvs mig, och komma vidare med något som hör till ämnet. Det verkar vara du som inte kan acceptera att jag är av åsikten att man inte ska behöva spontanlegitimera sig. Den åsikten klarade du av att ta att jag har såpass dåligt att du kallade mig för
korkad.
Tanken med spontanlegitimering går emot tanken om fri rörlighet inom EU, inom Schengen, inom Norden och inom Sverige.