Inlägg från: oOOo oOOo |Visa alla inlägg
  • oOOo  oOOo

Varför hatar folk SD?

Tom Araya skrev 2015-03-03 21:43:52 följande:
    Passera gränsen för vad? Finns det några forumsregler mot dåliga argument?
    Vad i det jag säger kan du inte ta och varför?
    Visst är det absurt, anmäla dåliga argument. Denna tråden tar verkligen priset i dumhet

Hen menar nog att du skall anmäla som 'off topic' som brukligt är när man vill tysta meningsmotståndare Drömmer
  • oOOo  oOOo
    Philipsson skrev 2015-03-04 11:16:29 följande:
    Att debattera med och mot demagoger är ju totalt meningslöst.
    Det är sant. Men ganska skoj ibland. Gå på zoo är ju ganska meningslöst det också
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2015-03-05 09:40:40 följande:
    Blodapelsin heter numera röd apelsin.
    Vart är hatstormen från Sd och dess svans? Nej just ja, man har ju inte bytt bort något rasistiskt, då bryr sig ju inte Sd om detta.

www.expressen.se/nyheter/blodapelsinen-har-by.../
    Men nu sade du det där ordet. Att det skall vara så svårt att respektera dessa som mår dåligt av att höra det. Har du ingen empati alls i kroppen? Gråter
  • oOOo  oOOo
    EnAnonumius skrev 2015-03-05 09:32:20 följande:
    Detta med kollektivisering och människosyn är ju knappast unikt för SD.
    Du vet, sanningssägarna tror sig ha rätt att tala om när det är ok och inte. 
  • oOOo  oOOo
    EnAnonumius skrev 2015-03-05 15:02:47 följande:
    Attans jag glömde.. smile2.gif
    Haha, ja lätt att glömma men det finns en del sådana. De tror de sitter på sanningen, tex kan de börja raljera över hur andra är INNAN de kollar upp om de verkligen minns rätt trots att de får påpekat för sig att de allt som oftast inte har en susning. Arrogans i ett nötskal.
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2015-03-05 17:32:44 följande:
    Buhu. Kent Ekeroth mfl kan sluta vara rasister så lägger nog folk ner att kalla dem för det.
    Kalla dem för b**dapelsin?
    Jag vet förstås inte men jag tror inte Kent har något emot röd apelsin. Det är nog andra som inte tål höra det.
    Lite taskigt av dig att inte visa empati med dem utan bara skriva ut ordet i klartext sådär. Lite empati har du väl? 
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2015-03-05 20:14:11 följande:
    Mm, jag ska försöka hitta inlägget även om jag inte fått något svar på om det är mödan värt eller inte.
    Det beror väl på hur mycket du värderar din trovärdighet. Givet är förstås att du måste anse att du har någon trovärdighet att förlora för att det skall vara värt något, föga förvånande verkar du inte anse det finns någon
    Så, skippa du det där.

Du har ju dessutom redan visat att du inte drar dig för att skriva raljerande om andra utan att faktakolla. Det är om möjlig än värre.
  • oOOo  oOOo
    Tom Araya skrev 2015-03-05 20:23:42 följande:
    Visst är det sorgligt att sakna något, dock behöver man inte lägga några särskilda värderingar i det.
    Vissa saker är ok att sakna, Inkakulturen tex andra saker är sorgligt att sakna. Det gäller att kolla med sanningssägarna först så man inte råkar sakna fel saker.
  • oOOo  oOOo
    Tom Araya skrev 2015-03-05 21:01:28 följande:
    Vad jag menar jag att det är rätt naturligt att känna en viss grad av sorg när man saknar något och därav är det sorgligt att sakna något.
    Visst är det naturligt. För min del får du sakna precis vad du vill och känna hur mycket sorg du vill för detta.
  • oOOo  oOOo
    Tom Araya skrev 2015-03-05 21:10:56 följande:
    Jag lägger märke till och minns detaljer, 
    En fin egenskap tycker jag
    Tom Araya skrev 2015-03-05 21:10:56 följande:
    något jag vet alla inte gör i samma grad.
    Mixed blessing. De går miste om en hel del men slipper dessutom uppleva en del som kanske inte alltid är trevligt. Låter som en ganska tråkig avtrubbad person dock.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?