Inlägg från: oOOo oOOo |Visa alla inlägg
  • oOOo  oOOo

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2015-02-14 08:29:13 följande:
     Räcker det att vara näthatare?
    Det verkar onekligen räcka för dig

Men så länge du håller dig till att hata på nätet är väl allt väl. För det var väl inte du som var och sköt på mötet om yttrandefrihet igår i Köpenhamn?
  • oOOo  oOOo
    Dorian Ertymexx skrev 2015-02-17 04:55:50 följande:
    deras kultur mosas totalt, 
    Men ärligt talat Dorian, du brukar väl inte vurma för att bevara kulturer? Det finns inget genuint att bevara osv.

"Det gamla genuina hittar du i historiska muséer, ingen annan stans"
    - citat Dorian

Det är väl detta unika vurmande för just inkakultur som jag menar. Varför är just inkakulturen så viktig att bevara?

Dorian Ertymexx skrev 2015-02-17 04:55:50 följande:
    Ni har en väldigt märkligt syn på saker. 
    Så artigt att du niar PH, för du klumpar väl inte ihop folk?

• oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2015-02-15 14:06:52 följande:
    Hur är jag näthatare? Jag argumenterar, hatar inte.
    Är dina yttringar om Björn Söder tex att betrakta som kärkelsförklaringar? De ser ganska hatiska ut för en som inte lever i en värld fylld av avsky mot andra kan jag meddela dig.

Och nej, det är inte att argumentera när man spammar ett forum med hatiska uttalanden om namngivna personer dag ut och dag in år efer år. Det är ganska klockrent näthat.
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2015-02-27 11:53:29 följande:
    Stiltje  på FL:s egoavdelningar fortfarande förstår jagSkrattande.

Det är väl mest då du blir rastlös.

Vill du diskutera något med mig får du försöka lägga band på din grälsjuka, mitt behov av att plocka påfåglar på arbetstid är rätt begränsat.
    Hur vore det med att bara konstatera att du förstått helt fel och gå vidare eller är du som Solidaritet och går in i någon form av förnekelsebubbla och börjar rabble era ramsor
  • oOOo  oOOo
    Solidaritet skrev 2015-02-27 12:55:46 följande:
    Du vet alltså inte vad det gällde?
    Tja, du. Vet inte riktigt vad du är ute efter när du citerar ett meddelande som innehåller svaret på det du frågar om, 3ggr

Det är väl någon avancerad form av förnekelse jag får bevittna här
  • oOOo  oOOo
    Solidaritet skrev 2015-02-27 13:10:07 följande:
    Jag förstår inte riktigt varför du ger dig in i diskussioner här om du inte är intresserad av att argumentera.
    Du har en lustig syn på det här med att argumentera

Det är en hel del obegrupligheter som faller på plats när man ser hur du och FMGA tex agerar i denna tråden. Hur vissa människor kan helt gå förbi information gång på gång fastän den är mitt framför näsan.

Du argumenterar inte när du håller för ögon och öron och bara går bärsärk på tangentbordet
    Du måste nog börja läsa lite av de inläggen du svarar på för att det skall kallas argumentation.
  • oOOo  oOOo
    Solidaritet skrev 2015-02-27 13:24:55 följande:
    Du påstod att frågan inte gällde att ta reda på vilka bevekelsegrunderna var, till Hitlers och co gärningar. Då undrar jag vad frågan gällde. 
    Jag märker det. Väldigt komiskt det hela
    Solidaritet skrev 2015-02-27 13:24:55 följande:
    Vad gällde frågan? 
    Den informationen har du lyckats gå förbi ett antal gånger redan, jag rekomenderar att du backtrackar lite och undersöker var du tappade bort dig
  • oOOo  oOOo
    Solidaritet skrev 2015-02-27 13:41:34 följande:
    Jag tror inte att jag behöver backtracka. Jag är övertygad om att du aldrig kommer att svara på frågan. Naturligtvis gällde det att förstå Hitlers bevekelsegrunder, vilket ingen frisk människa gör. 
    Precis, det gällde att förstå bevekelsegrunderna, inte att ta reda på dem. Grattis.
  • oOOo  oOOo
    Solidaritet skrev 2015-02-27 13:53:57 följande:
    Grattis till dig för ytterligare en meningslös diskussion. Jag tror att du är rädd för att använda verkliga argument. 
    För mig är det inte meningslöst att poängtera missuppfattningar när vissa inte kan hålla sig til saken och förstå tex. Visst det är väldigt sällan någon kan ta till sig det, men det skadar inte att försöka tycker jag.

Som tex nu när du och FMGA började raljera över att någon kunde ta reda på någons bevekelsegrunder när det inte var fallet.

Som så ofta bland hatarna är det deras egen oförmåga att läsa och förstå saker som är orsaken till deras hat. Filtrerar man verkligheten genom hat blir det ofta missförstånd. Hoppas du lärt dig något.
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2015-03-04 09:42:31 följande:
    Vad gäller din sorg över invandringen. Jag kan försöka leta upp inlägget om du anser det angeläget. Det är en tid sen du skrev inlägget, att jag fortfarande minns det så väl beror på att det för mig var som att möta en främmande värld. Jag bor själv så att det är rätt blandat vad gäller folks ursprung, inget jag ens tänker på normalt - just därför fastnade din beskrivning över din sorg när du åker in till stan och möter en befolkning med vitt skilda ursprung.

Jag tänkte rätt länge på ditt inlägg, försökte föreställa mig hur det är att se världen med dina ögon, men lyckades aldrig.
    Tänk om det bara är så att du missuppfattat som vanligt? Det är nog bäst att du letar upp det där inlägget
Svar på tråden Varför hatar folk SD?