Inlägg från: oOOo oOOo |Visa alla inlägg
  • oOOo  oOOo

Varför hatar folk SD?

MrFahrenheit skrev 2015-01-25 11:37:48 följande:
    Men var är sandlådan?
    Bredvid avskrädeshögen, dvs där du befinner dig nu
  • oOOo  oOOo
    Rataxes skrev 2015-01-25 11:52:07 följande:
    Eftersom den aldrig varit inkopplad på samma fas så...
    Ser ingen anledning till att man inte ska förebygga eventuella störningar genom att inte ha en massa potentiellt störande utrustning inkopplade där de eventuellt kan störa.
    Det håller jag med om givetvis. Jag bara var nyfiken på om du verkligen kunde höra skillnad på din utrustning. 
  • oOOo  oOOo
    MrFahrenheit skrev 2015-01-25 11:49:17 följande:
    Jag börjar faktiskt gilla dig Nalle
    Skojar du eller
    Jag gillar dig och alla dina alter egon
  • oOOo  oOOo
    MrFahrenheit skrev 2015-01-25 12:34:15 följande:
    Jag menar faktiskt allvar.
    Jag med
    MrFahrenheit skrev 2015-01-25 12:34:15 följande:
    Jag menar faktiskt allvar.

Det övriga du nämner har jag ingen aning om...
    That goes without saying
    FDFMGA skrev 2015-01-25 12:36:53 följande:
    jag ha gjort ett bestående intryck i i så fallSkrattande
    Usch ja, jag tror inte de har fått bort lukten där än Kräks
    Kanske inte så mycket intryck som avträck

• oOOo  oOOo
    Dorian Ertymexx skrev 2015-02-05 19:36:17 följande:
    Nej det gör de inte. MÄN toppar brottsstatistiken. Med extremt mycket större överrepresentation än den som invandrare står för.
    Det finns kanske en lösning på det där. Erbjud alla män utflyttning ur landet tillsammans med alla sina tillgångar. Kanske skulle slippa en hel del män här då. Som lite extra grädde på moset kanske ett utflyttingsbidrag proportionerligt mot antalet anmälningar kunde vara på sin plats. Det fina i kråksången är ju att när de invandrar tillbaka igen är de invandrare och således mycket mindre brottsbenägna. Detta kanske låter lite för bra för att vara sant vilket också ofta är fallet när man tillämpar Dorianlogik.
  • oOOo  oOOo
    Dorian Ertymexx skrev 2015-02-06 10:07:36 följande:
    Wow, du jobbar verkligen hårt på att framstå som mentalt mindre bemedlad va?
    Menar du att det är någon vajsing med Dorianlogiken? Kanske det är så att man måste vara puckad på riktigt för att få använda den?
  • oOOo  oOOo
    Ogenomtänkt skrev 2015-02-06 11:12:02 följande:
    Ryssland, exempelvis, har underskott på män. 
    Vilket paradis, knappt någon brottslighet där då antar jag
  • oOOo  oOOo
    Ogenomtänkt skrev 2015-02-06 11:20:37 följande:
    Alltså är det ingen idé att bemöta det på ett intellektuellt sätt, med argument normalbegåvade förstår. 
    Det där synsättet beskriver ganska bra varför denna tråden borde ligga i sandlådan. Konstigt nog verkar vissa tro det förs vettiga diskussioner här  
  • oOOo  oOOo
    Solidaritet skrev 2015-02-06 13:03:44 följande:
    Ett underskott på män innebär färre män än kvinnor. Jag är säker på att männen som bor där är fullt kapabla att begår brott. 
    Det menar du inte. Det måste vara så att de inte är invandrare då. Men Ryssland måste väl ändå ha väldigt låg brottslighet relativt Sverige med alla brottsbenägna män, speciellt när vi har så stor invandring som driver ner brottsligheten? Eller kan det vara så att Dorianlogik är helt värdelös och man måste se till andra saker också?
  • oOOo  oOOo
    Solidaritet skrev 2015-02-06 13:18:26 följande:
    Hur tänkte du där? Du går nog dra det ett varv till genom det svarta hålet du kallar en hjärna. 
    Ja, hur tänkte jag där. Du tror väl inte man kan tillämpa Dorianlogik och tänka samtidigt, det är ju en oxymoron.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?