Inlägg från: Rataxes |Visa alla inlägg
  • Rataxes

Varför hatar folk SD?

Bajsa skrev 2014-07-22 12:30:59 följande:
    Eeeh nej, svenskar skulle inte göra så. DU vet själv sanningen. men vägrar acceptera den, synd för dig...
    Nej det är så, när jag skådade i min miljöpartistiska F!-kristallkula såg jag ett antal raggarbilar köra fram, varpå massor av  svennebananraggare vällde ut, satte sig på huk och krystade samtidigt som de mässade "skyll på blattarna och zigenarna, skyll på blattarna och zigenarna"
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Rataxes

Jeaninne skrev 2014-07-22 13:04:27 följande:
    Glömde: tvättstugeeländet... jag ser PRECIS vilka det är som tar andras tvättider, inte städar efter sig...
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Rataxes
    Philipsson skrev 2014-07-25 09:05:30 följande:
    En sionistisk antisemit!? Då måste läsa på...

F.ö. är det där uttrycket "mongo" inte speciellt intelligent att använda. Ett obsolet nedsättande uttryck om personer med downs syndrom, som även tillämpades på folk som inte hade downs syndrom, men som talaren föraktade. I samma kategori som "nigger", således.
    Svenska vita män är helt OK att kalla mongo eller valfritt nedsättande epitet.
  • Rataxes
    realist14 skrev 2014-07-30 09:14:44 följande:
    Hundra småkillar som vinner över ordningsmakten och får dem att retirera? Hundra på varje ställe? Borde gå att hantera???????????????

www.vardforbundet.se/Vardfokus/Webbnyheter/20.../

www.svd.se/nyheter/inrikes/brandman-kraver-po...

hd.se/landskrona/2014/07/28/kriminella-far-fr.../

osv osv

För min del får dom gärna skicka in vattenkanoner, tårgas och gummikulor på slöddret.
  • Rataxes
    Jeaninne skrev 2014-07-30 18:22:36 följande:
    Nä, nu får du förklara. Om du menar att asiaterna inte skulle ha varit flyktingar när de kom hit, så stämmer det i alla fall inte på dom från Vietnam och Kambodja för några årtionden sedan. DU får läsa lite nutidshistoria! Jag pratade alltså inte om gästforskare etc. (även om det finns många sådana från Kina och Japan här).

Glöm inte indierna som Idi Amin slängde ut, de som kom till Sverige jobbade hårt och har lyckats bra här.
  • Rataxes
    nihka skrev 2014-08-05 00:53:48 följande:
    Jo, SD vill ta bort allt stöd till muslimska intressegrupper. Jag har däremot inte hört några invändningar från SD mot kristna eller hinduiska dito.

Det tycker jag låter diskriminerande.
    Finns det något parti som helt vill ta bort stöden till sagoläsande grupper?
  • Rataxes
    Philipsson skrev 2014-08-05 22:56:58 följande:
    Är det jämlikhet för dig, när muslimska intressegrupper får statsbidrag, men inte kristna eller hinduistiska?
    Nu delas det ju ut en massa pengar till andra vidskepliga också, inte bara muslimer.
  • Rataxes
    Jeaninne skrev 2014-08-14 22:55:26 följande:
    ...och hur galet är det på en skala..? Att man inte kan utvisa dem, menar jag. Detta är ytterligare ett bevis på att vi delar ut medborgarskap alldeles för snabbt och kravlöst. Känner man fortfarande ett så här starkt engagemang för sitt hemland, så är man inte mogen att bli medborgare i Sverige...

Jag har för mig att det redan finns någon "gummilag", som ger regeringen rätt att utvisa misstänkta terrorister. Den användes mot någon iranska för en massa år sedan minns jag också.
    Finns lagen kvar? Om den gör så, är det väl bara fegheten som hindrar regeringen från att avvisa hemvändande jihadister.
    De som råkat få svenskt medborgarskap ska låsas in och nyckeln ska kastas bort.
  • Rataxes
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-08-19 23:07:22 följande:
    Det är just den typen av kommentarer som gör att man, även om man allt som oftast inte håller med folk som FMGA om särskilt mycket, faktiskt inser att det ligger något i snacket om att alldeles för många SD-lobbyister inte tillhör de allra mest klipska i samhället.
  • Rataxes
    Ninafrisk skrev 2014-08-20 16:39:17 följande:

Hör och häpna äntligen erkänner våra korrupta politiker, att invandringen kostar mer än något annat i Sverige, de går inte att dölja att invandringen kommer att leda till Sveriges undergång!

Anders Borg: Invandringen försämrar svensk ekonomi

avpixlat.info/2014/08/11/anders-borg-invandri.../

www.aftonbladet.se/kultur/article19384379.ab

www.expressen.se/nyheter/val2014/reinfeldts-v.../

Det där kan ju inte vara sant, vi har ju matats med hur lönsam invandringen är för vårt land, hur vågar rasisten Borg vräka ur sig sådan SD-propaganda?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?