Inlägg från: Rataxes |Visa alla inlägg
  • Rataxes

Varför hatar folk SD?

maria diaz skrev 2014-05-10 19:37:03 följande:
    Hur skulle världen se ut om vi inte ställde människor mot varandra?

Du menar att utländska medborgare ska ha samma rätt till svenskt socialbidrag som svenskar?
    Eller att en läkare och en städare ska ha samma lön?

Precisera tack.

Allt åt alla enligt dumvänstern.
    If he really thinks we're the devil, then let's send 'em to hell
  • Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2014-05-11 12:43:59 följande:

Precis, som tex Erroll Flynn gör genom att likställa invandring med arbetslöshet och kriminalitet.
    Var gjorde hen det?

• Rataxes
    Errol Flynn skrev 2014-05-11 12:51:47 följande:
    Hen har inte gjort det och hen blir irriterad på vissa människor härinne.

Misstänkte det, hen som kom med påståendet har således att visa på ett sådant inlägg eller att bli klassad som skitpratare.
  • Rataxes
    ulfsas skrev 2014-05-11 16:49:09 följande:
    Ditt förslag om öppna gränser riskerar att rasera hela det svenska trygghetssystemen. Om du nu inte tänker att det nyanlända skall bli utan alltså. Det blir en summa delat på säkert väldigt många fler vilket då ger lägre och lägre summa per behövande person.

Vi har ju redan ett av världens högsta skattetryck. Hur mycket tycker du att man skall höja med? För min del tycker jag att jag skattar alldeles tillräckligt som det är.

Var enl dig går gränsen mellan hög/låginkomsttagare? 

Var skall du få dessa pengar som du vill satsa på vård och skola och PUT ifrån? Det där med att höja skatterna räcker bara till en bråkdel. Det du riskerar är att det flyter ut stora pengar ur landet istället.

Vapenexporten drar in stora pengar till staten så de kan ge just vård, skola och omsorg. Vill du ta bort även den inkomsten? Låter inte så vettigt.
  • Rataxes
    Errol Flynn skrev 2014-05-11 19:20:20 följande:
    Hen är en han som blir mäkta arg för att bli misstagen för ett fruntimmer. Det vet jag av egen erfarenhet.

Nog för att jag visste att hen är knapsu men att det var så illa...
  • Rataxes
    Velouria skrev 2014-05-11 22:47:17 följande:
    Michael Hess, he made one hell of a mess. Och jag tror att han är släkt med gamle Rudolf. Sitter nog i generna att vara ett arsle.
    Jo vi vet att du gillar tanken på arvssynd...

• Rataxes
    Velouria skrev 2014-05-12 12:08:50 följande:
    Nej, det vet du inte att jag inte gör...Men det gör SD smile2.gif
    Vad SD gör skiter jag i däremot vet jag att du gillar att pladdra om Kent Ekeroths mamma.
  • Rataxes
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-12 16:58:25 följande:
    Varför skulle "muslimska grupperingar" vara mot demokrati? Du vet väl att många muslimska länder är just demokratier va?
    Du har inte särskilt höga krav på begreppet demokrati, va?
  • Rataxes
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-12 18:09:38 följande:
    Mycket högre än SD, i alla fall.
    Och med denna intelligenta kommentar blev automatiskt alla dina muslimska länder vips demokratier som genom en viftning med det kommunistiska trollspöet.
  • Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2014-05-13 15:28:13 följande:

Oj så vinklat du uttrycker dig.."svenska villakvarter". Alla kvarter i Sverige är väl ändå svenska? Sen kan det finnas rätt många nationaliteter som bor i kvarteren. Nåja..
    När jag var liten gjorde jag busstreck också, mest för att jag inte visste bättre. En hel del av dessa idiotiska tilltag kunde ha slutat väldigt illa. Jag tror nog att de flesta främst grabbar i Sverige någon gång under uppväxten har betett sig illa. Precis som de här killarna i de områden du hänvisar till också beter sig illa. Jag säger inte att det är okej men att du kopplar det till just invandrare är inte bara felaktigt, det visar också vilken syn och agenda du har. Du är inte bara invandringskritisk, du tar det ett steg längre precis som så många sverigedemokrater gör. "Jag är inte rasist, men..."
    Oj, så stenkastning = "busstreck"? Det är för fan fucking terrorism av orchliknande varelser.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?