Inlägg från: Rataxes |Visa alla inlägg
  • Rataxes

Varför hatar folk SD?

Dorian Ertymexx skrev 2014-05-13 16:19:02 följande:
    ...och där kvalade du in på rasism. Grattis!
    Kastar man sten på brandkår eller ambulanspersonal är man inget annat än orcher.

Dessutom skrev jag ingenting om orchernas ursprung, det är du som drar mindre lyckade slutsatser (vanligt förekommande). Det finns även orcher med svenskt ursprung.
    If he really thinks we're the devil, then let's send 'em to hell
  • Rataxes
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-13 16:30:04 följande:
    Låt mig gissa, du syftar på "vänsterextremisterna" va?
    Nej, men eftersom du nämnde dem så, ja gatstensvänstern är också orcher liksom fotbollshuliganer.
    sjuttiofemman skrev 2014-05-13 16:28:54 följande:

Menar det :P Men de är ju inte invandrare så då är det ju okej att bete sig som svin ;) Om en invandrare inte är bugande tacksam så är hen terrorist!

Orchliknande varelser? Snälla lilla du, ta din sköld och rätta in dig i SvP-ledet nu. Och lämna rasismen där.

Ja kramar man inte orcherna verbalt så är man ju rasist och SvP:are. Åtminstone tycker dumvänstern det.

• Rataxes
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-14 17:12:25 följande:
    Ah, jag ser hur din kärlek för demokratin lyser igenom där... folk som protesterar mot rasism är "ena idioter"? Men du är inte rasist själv förstås, du bara försvarar dem med näbbar och klor!!
    Beror kanske på sättet man protesterar på?

All respekt till de som visat sitt ogillande genom att tysta vända ryggen till eller fredligt visat plakat.

Ingen respekt till de som betett sig som vrålapor. Tar man med sig sina barn och står och vrålar för att störa ett politiskt möte är man ingenting annat än just en idiot.
  • Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2014-05-14 15:27:47 följande:
    Ni som anser att det var odemokratiskt att tex slänga en tårta i ansiktet på Åkesson, hur försvarar ni att Åkesson var med och sjöng häcklande sånger om Palmemordet på en kryssning 2009? Hur demokratiskt är det?
    sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=...
    Folk verkar ha glömt ungmoderaternas hatkampanjer mot Palme, det är ju ingenting som jag är det minsta stolt över... för att inte tala om den lätt komiska/tragiska grupperingen EAP som körde otroligt smaklösa kampanjer på sin tid.
  • Rataxes
    Quintus Zebra skrev 2014-05-15 10:21:48 följande:
    Vad får dig att tro att det bara är vänstern som agerar?
    I min stad blev folkpartister som ville delta i en fredlig demo mot SD bortkörda av vänsterfolk...
  • Rataxes
    Speakers Corner skrev 2014-05-15 09:32:09 följande:

Du menar hindrade honom från att sprida sin smutsiga propaganda, och hets mot invandrare.
    Bra gjort, som jag skrev dom ska aldrig igen tillåtas breda ut sig.
    Dom ska stoppas helst i sin linda, tyvärr har det redan gått alldeles för långt.
    Men än är det inte försent och nu vaknar svenska folket.
    Nu påminner ju "dina" stormtrupper mest om Ernst Röhms SA istället för några demokratins förkämpar.
  • Rataxes
    gaymarrige skrev 2014-05-18 07:18:12 följande:
    Istället för att överrösta så föreslår jag VÄNDA RYGGEN TILL tror det tar både mer effektivt på den som talar och man slipper tjafset om att det är odemokratiskt att överrösta. 
  • Rataxes
    Velouria skrev 2014-05-19 19:56:10 följande:
    Eller hur? Jävla kulturdiktatorer är vad de är. Och jul är väl inte så jävla svenskt det heller. Om SD är sååå svenska så borde de väl diktera om att alla måste bara fira vikingasaker.
    Vilka vikingasaker? bäst att dom passar sig så det inte råkar firas på något norskt eller danskt vikingasätt.
  • Rataxes
    Velouria skrev 2014-05-19 20:07:15 följande:
    Inte fasen vet jag! Svenska vikingasaker? Det är ju mer intressant för SD att det ska vara svenskt. 
    Sverige fanns inte som begrepp på vikingatiden. Dessutom var vikingarna inte främmande för att ta till sig nya seder.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?