Rataxes skrev 2014-09-15 02:59:05 följande:
Några inlägg upp hittar du ett annat exempel på hur jag "hetsar mot främlingar" citerar mitt eget inlägg "Jag har absolut ingenting mot irakier, varför inbillar du dig något sådant? De flesta irakier som kommer hit är vanligt hyggligt folk som vill slippa islam och dess terror."
OK, första länken är ett svar på en generalisering av amerikanska soldaters sysselsättning. Svar på tal helt enkelt. En normalbegåvad person hade lätt förstått detta.
"vissa mörkmän skickar sina flickor till andra länder för att de ska stympas. Så mycket värt var det att följa lagen i det land man bor..." Återigen det som inte verkar vara din starkaste sida, läsförståelse. Skickar man sina flickor utomlands för att könsstympas är man en mörkman enligt mig. Har du problem med det?
Jag avskyr religion i allmänhet och Islam i synnerhet. Jag vill ha ett sekulariserat samhälle där religionerna saknar makt och inflytande. Tro ska vara ett individuellt val och inte något som itutas små barn. Det ska respekteras av alla och ingen ska kunna komma undan det genom att skylla på någon sagofigur. Jag skiter fullständigt i var folk kommer ifrån och om de är svarta, gula, röda eller gredelina men samhällets eftergifter för vidskepelse äcklar mig. Det tog nästan 1000 år att tämja kristendomen, vi ska naturligtvis inte ta två steg tillbaka nu.
Du är så rädd om din trovärdighet du. Personligen så hade jag gett upp för länge sen och stått för saken. Heder kallas det för.
Jag förstod precis vad du menade så jag får väl anta att jag iallafall är normalbegåvad. Det var dock inte det som det här handlade om.
Ja, bara faktumet att man kan byta ut "mörkmän" mot "muslimer", "saudiaraber" eller vilket substantiv som helst med en perfekt bibehållen grammatik till ledordet "vissa" (vissa "muslimer", vissa "saudiaraber") tyder verkligen på det du påstår nu men visst, det kanske bara var ett syftningsfel eller då, eh, är min läsförmåga som sviktar. Problemet är bara att du gör samma sak här..
Inlägg #5863 -
www.familjeliv.se/forum/thread/24335452-tycker-du-att-homosexuella-ska-fa-gifta-sig-i-kyrkan/586
..och i meningen "Just det, jag ser hellre att det delas ut statliga bidrag bl.a till utbildning av imamer, än att saudiska mörkmän köper sig inflytande i svenska moskéer." vilket naturligtvis gör dig allt mer trovärdig.
Du får fundera en stund på om jag kunde ha haft den där på lager för att kunna spela ut din trovärdighet ur ringen eller inte - att slingra sig är att blotta en tendens. Och nej, jag blygs inte för en sekund med att jämföra din högsta växel med mitt friläge.
Så, det var två lätthittade exempel på vad jag menade och nu får du själv avgöra om du vill leka den här leken mer eller inte.
Haha, oh ja - världen tar stormkliv frammåt i denna sak med dig i spetsen Rataxes! Den kampen behöver dig och vad du sysslar med lika mycket som en fisk behöver cykel och bredband. Du är en simpel provokatör, ingenting annat.