• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Digestive

* Det ska givetvis stå "behandlar" på båda ställen.

Hur är det jargongen går här emellanåt; "det goda och korrekta pk-hatet",. Det är så häftigt med självreflektion.

• Digestive
    Rataxes skrev 2014-09-14 23:56:09 följande:

Du är välkommen att visa var jag skrivit att jag är "sverige vänlig".

Just det orkar jag inte gräva efter och vi kan säga att inget sådant eller dylikt har hänt, så kan läsarna få avgöra din trovärdighet i reflektion till den muslimhets som du ger sken av att ej bedriva.
  • Digestive
    Rataxes skrev 2014-09-15 01:41:17 följande:

Du är välkommen att länka till inlägget där jag hetsar mot främlingar. Seså, fram med det nu. Visa att du talar sanning och inte är så full av avföring som du så gärna vill visa.

Just det, vill att du titulerar mig som "analfisten" hedanefter. Analkist skvallrar ju bara om hälften..
  • Rataxes
    Digestive skrev 2014-09-15 02:01:08 följande:
    Då jag visste att det här skulle komma så fördrev jag en liten stund sömnlöshet med att spana in dina bravader. Har så gott som precis, precis börjat..

Det tog väl två minuter innan jag hittade hur du kallade muslimer för "mörkmän" och en liten stund senare hur du postade i ett annat fall en youtube-länk på någon form av djurplågeri (såg knappast på klippet) och uppmanade folk att se hur muslimer behandlar djur (och inte hur någon eller några muslim/muslimer hanterar djur). Då det finns en rätt effektiva sök- och sorteringsmotorer här på Familjeliv så går sådant här rätt fort.

Du efterfrågar en sammanfattning av lite grävande i den här tråden alltså? Har haft medlemskap på den här sidan i omkring 10 år, jag vet vad du går för.

Och då kan du kanske länka till inläggen också
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Rataxes
    Digestive skrev 2014-09-15 02:14:10 följande:
    Just det, vill att du titulerar mig som "analfisten" hedanefter. Analkist skvallrar ju bara om hälften..
    Allahu Fuckbar.
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Digestive
    Rataxes skrev 2014-09-15 02:16:57 följande:

Och då kan du kanske länka till inläggen också

Det är bra att du ger mer prov för din trovärdighet, genom sådant här. För det är ju självklart så att du inte vet om det här själv och att flirt-smiles:en betyder så mycket.

Självklart kan jag länka, tar min trovärdighet på fullaste allvar:

Inlägg #43 och #49, angående djurplågeri - www.familjeliv.se/forum/thread/62718424-vem-ar-egentligen-terrorist/1/nick/62828121

Inlägg #460, angående "mörkmän" - www.familjeliv.se/forum/thread/19827435-ni-som-ar-sa-antimuslimer/2/nick/20917838
  • Digestive
    Rataxes skrev 2014-09-15 02:19:06 följande:

Allahu Fuckbar.

Som jag nyst på tidigare så ger du mig inte ens en utmaning och bjuder på något slags motstånd eller något att bita i.

A walk in the park, som alltid. Din högsta växel motsvarar mitt friläge.
  • Rataxes
    Digestive skrev 2014-09-15 02:34:36 följande:
    Det är bra att du ger mer prov för din trovärdighet, genom sådant här. För det är ju självklart så att du inte vet om det här själv och att flirt-smiles:en betyder så mycket.

Självklart kan jag länka, tar min trovärdighet på fullaste allvar:

Inlägg #43 och #49, angående djurplågeri - www.familjeliv.se/forum/thread/62718424-vem-ar-egentligen-terrorist/1/nick/62828121

Inlägg #460, angående "mörkmän" - www.familjeliv.se/forum/thread/19827435-ni-som-ar-sa-antimuslimer/2/nick/20917838
    Några inlägg upp hittar du ett annat exempel på hur jag "hetsar mot främlingar" citerar mitt eget inlägg "Jag har absolut ingenting mot irakier, varför inbillar du dig något sådant? De flesta irakier som kommer hit är vanligt hyggligt folk som vill slippa islam och dess terror."

OK, första länken är ett svar på en generalisering av amerikanska soldaters sysselsättning. Svar på tal helt enkelt. En normalbegåvad person hade lätt förstått detta.

"vissa mörkmän skickar sina flickor till andra länder för att de ska stympas. Så mycket värt var det att följa lagen i det land man bor..."  Återigen det som inte verkar vara din starkaste sida, läsförståelse. Skickar man sina flickor utomlands för att könsstympas är man en mörkman enligt mig. Har du problem med det?

Jag avskyr religion i allmänhet och Islam i synnerhet. Jag vill ha ett sekulariserat samhälle där religionerna saknar makt och inflytande. Tro ska vara ett individuellt val och inte något som itutas små barn. Det ska respekteras av alla och ingen ska kunna komma undan det genom att skylla på någon sagofigur. Jag skiter fullständigt i var folk kommer ifrån och om de är svarta, gula, röda eller gredelina men samhällets eftergifter för vidskepelse äcklar mig. Det tog nästan 1000 år att tämja kristendomen, vi ska naturligtvis inte ta två steg tillbaka nu.
  • Rataxes
    Digestive skrev 2014-09-15 02:39:37 följande:
    Som jag nyst på tidigare så ger du mig inte ens en utmaning och bjuder på något slags motstånd eller något att bita i.

A walk in the park, som alltid. Din högsta växel motsvarar mitt friläge.
    Alltid så blygsam?
  • Hmmmms

Jag sympatiserar med SD när det gäller en del frågor. Tiggeri, extremism och högre straffskalor är några punkter jag håller med om, men jag vet inte om jag kan lita på SD när det väl gäller....
    Kan de verkligen göra någon skillnad i Sverige efter alla skandaler och uttalande som ploppar ut ur SD-folket.
    De flesta av dem visar ren hat mot alla som inte ser svensk ut. 

Kan man lita på att Jimmie Åkesson egentligen inte är en nazist som döljer sina tankar och känslor för att lyckas inom politiken?! Erik Almqvist lögner och attacker på oskyldiga var ju så långt ner i värdigheten för människa som man kan komma... Jag bryr mig inte om att folk kallar zigenare för tjuvar eller araber för  bidragstagare, MEN när deras rättspolitiske talesman attackerar oskyldiga människor på stan och kallar unga kvinnor för horor så går man över gränsen.. Tänk om Fredrik Reinfeldt hade kallat en random kvinna för hora liksom...

Tror ni att man kan lita på SD?  

Svar på tråden Varför hatar folk SD?