Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

StackarsMia skrev 2014-10-14 23:11:57 följande:
    Ojdå. Slog det slint nu? Förlåt, jag ska försöka att inte skapa din nästa diagnos.
    Ja, ditt hat måste bara ut - hatet mot alla som inte delar din besatthet för SD, hatet mot kvinnor, hatet mot MP, hatat mot HBTQ -personer, hatet mot antirasister, hatet mot "negrer", hatet mot muslimer, hatet mot personer från MENA-länder och sist med inte minst orsaken till allt detta hat - ditt självhat.
  • nihka
    Philipsson skrev 2014-10-15 06:34:39 följande:

Undrar om de är medvetna om att avskaffandet av nationalstaten per automatik skulle innebära ett avskaffande av välfärdsstaten.

Undrar om du är medveten om att det inte har något som helst att göra med trådens ämne.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2014-10-14 23:59:32 följande:
    Fast det är iallafall ett tag sen nu Suffering var igång nattetid med sina fantasier om hur du blev gruppvåldtagen av "negrer" och araber.

På den punkten har hen iallafall lugnat ner sig väsentligt, kanske för att den där SD-politikern som var aktiv då och berömde hens författarskap tycks ha försvunnit från FL - men hon brukar iofs vara borta i omgångar så hon lär väl snart vara tillbaka.

Fenomenet att somliga anhängare till SD tillämpar ställföreträdande bestraffning genom våldtäkt är psykologiskt intressant och kanske det åtminstone delvis bottnar i en kombination av kvinnoskräck och impotens.

Jag tror att SD-sektens spegelbilder bland islamister inte skulle fantisera på samma sätt - utan där skulle förmodligen fanatikern själv tänka sig att utföra bestraffningen.

Jag gissar att sverigedemokraters även i fantasin känner sig snöpt av feminismen och i brist på egen förmåga måste lägga ut bestraffningen på "entreprenad".
    Det är något högst sjukt med någon som fantiserar ihop våldtäktsnoveller om meningsmotståndare, men det är iofs inte SDs fel att de sjukaste fantasierna som uttrycks här kommer från fanatiska SDare.
  • nihka
    sverker11 skrev 2014-10-15 11:00:37 följande:
    Hmm, med tanke på den mängd inlägg du skrivit i denna tråd (172 sidor med bara dina inlägg enligt "visa endast") så är du nog inte riktigt rätt person att uttala dig om att vara besatt av SD. Det är inte heller så att dina inlägg svämmar över av någon kärlek till nästan varför du nog även borde vara lite ödmjukare när det gäller uttalanden om andras hat.
    Bra tips! Jag ska genast bli mer ödmjuk mot nätstalkare som byter nick i takt med in- och utandning och som producerar vidrigheter som plockas bort i samma takt. Eller inte.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2014-10-16 00:10:38 följande:
    Kanske inte SD:s fel - men samtidigt är det ju något i SD:s budskap som drar till sig sådana här figurer. Suffering är ju långt från ensam i sitt hat och sina våldsfantasier.
    Sant.
  • nihka
    FiaMedFunkk skrev 2014-10-16 00:22:36 följande:
    Så vi har 800 000 rasister i landet? DEt är du säkert ganska ensam m att anse. Mona Sahlin anser det inte.
    Välkommen till FL. *rofl*
  • nihka
    Gert skrev 2014-10-16 18:01:44 följande:
    Jag går inte efter demoskops mätning. Jag går efter Sentios senaste mätning där SD får 16,7%. Sentio prickade valresultatet rätt för SD både 2010 och 2014. Skratta bäst som skratta sist. Hahahaha!

www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Sverigedemokraterna-far-16_7-prosent-i-ny-maling-7743223.html
    Gert skrev 2014-10-16 18:47:34 följande:

Och i dagens mätning från Novus växer väljaropinion för SD med 37,5%! Från 9,6%-enheter innan valet till 13,2%-enheter!

Nu är vi på gång.

Hur ska du ha det nu? Du litar både på de som träffade närmast och de som bommad kraftigt jämfört med det verkliga valresultatat bara de visar ökningar? Makes SD-sense!

• nihka
    Gert skrev 2014-10-17 16:59:21 följande:
    Jag litar mer på Sentio än Novus. Novus underskattar SD i mätningar. Novus mätning innan valet visade 9,6%, och vi alla vet ju vad valresultat blev. Att Novus nu visar 13,2% bevisar ju bara att Sentios siffror ligger närmast verkligheten. 
    Novus siffror bevisar ingenting om Sentios siffror.
  • nihka
    Gert skrev 2014-10-17 18:54:02 följande:
    Historien visar vilket av instituten som ligger närmast verkligheten.
    Ja historien visar att 2010 var det IPSOS som låg närmast verkligheten och 2014 var det Sentio. Det innebär inte att någon av dem är ett rättesnöre varje gång. Om man väljer IPSOS som rättesnöre ligger SD på 10,5% enligt deras senaste undersökning.

SD har 12,9% och ingen som vill samarbeta med dem. Så är det.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?