Varför hatar folk SD?
oOOo oOOo skrev 2014-05-31 11:56:19 följande:
Kunde inte bry mig mindre om hur några enstaka personers droganvändning ser ut. Men jag antar att du tror jag resonerar lika infantilt som du.Återigen, du begår samma misstag och använder dig själv som mall. Denna tråden är faktiskt intressant, ger lite inblick i hur en del människor tänker. Något som hade varit ganska svårt att föreställa sig om man inte sett det med egna ögon så att säga.
En röst på MP i europaparlamentsvalet är en potentiell röst för ett drogliberalare europa. Bland narkotikamissbrukare är det nog vanligare att vara drogliberal än bland andra är min gissning. Kan tänka mig att de som inte är drogliberala faktisk drar sig för att rösta drogliberalt även om andra delar av politiken tilltalar dem.
Om MP:are skulle vara påtända i högra grad än andra skulle ju dessutom förklara deras världsfrånvända politik. Mycket av den verkar ju faktiskt ha tillkommit under tillfällen av kraftig mental avtrubbning.
Kul att du trodde att Pundarna på Sergels torg bor i City, ni SD-kramare upphör aldrig att förvåna.
Men det blev ett stickspår utifrån dina upplevelser om varför MP har ett så starkt stöd i centrala Stockholm. Tänkt att de attans pundarna lägger beslag på Sveriges dyraste bostadsrätter. Hm, pundarna måste nästan framstå som värre än invandrarna när SD-kramarna gör sina politiska analyser