villsågärna38 skrev 2014-02-13 11:46:07 följande:
Hur är det idag Jenkis? Kram
Funderar på att hålla mig ifrån FL överhuvudtaget några dagar.
Allting har bara blivit för mycket med ALLT (och inget). Sjukskrev mig idag och gick hem. Har fått något läskigt som hänger ihop med ögonen (och hjärnan). Hjärnan klarar inte av snabba ögonrörelser. Misstänker att det hänger ihop med stress och att jag slutat med mina antidepressiva... Förra graviditeten tyckte alla läkare jag pratade med att jag inte skulle sluta eftersom man ofta behöver MER antidepp som gravid (mer blod i kroppen), men jag vågar fasen inte ta dem nu med tanke på vad som hände då... Slumpen sägs det ju. De skall vara "säkra", men det vet i fasen.
Så nu skall jag försöka vara utan. Alla fall de första 12 veckorna. Jag tog ändå bara halv dos. Antar att mina symptom är en kombo av stress, utmattning, utsättningssymptom och att jag helt enkelt inte har stödet av medicinen längre.
Blödningen som var mer som en färgad flytning igår blev bättre under dagen igår. I morse vid Lutinus var det OK, men bara några timmar senare var det dags igen och idag är det mer än igår. MEN så länge jag inte har väldigt ont och superstora klarröda blodmängder så vet jag ju att det förmodligen går bra. Om det inte är MA förstås... Tur att man är härdad...