Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-11 23:25:59 följande:
Ja, svenska tjejer är kända för att vara lätta! Kolla hur de beter sig när de åker utomlands! Håller helt med din kille, en tjej som knullar runt som en kille är en slampa. Ingen vettig kille satsar på en sån tjej, inte om han är seriös. Och tjejerna vet det och därför förskönar dom siffrorna när det gäller antalet sexpartners. Killar som har flera sexpartners anses vara erfaren medans tjejen anses vara en madrass, lättfotad och billig.
Mitt ex och ett par av hennes väninnor åkte på enveckas solsemester till Kreta för 3 år sedan. Det hade de gjort flera gånger tidigare, så det var helt OK för min del. Dessutom litade jag på exet när det gällde trohet. Hon brukade reagera starkt när otrohet kom på tal. Antagligen för att hennes föräldrars skilsmässa berodde på en otrohetsaffär. Hursomhelst. Tjejerna kom iväg och de hade kul därnere. Exet inte minst. För att göra en lång story kort. Jag fick via omvägar veta att hon hade varit väldigt "aktiv" därnere och när jag konfronterade henne om detta förnekade hon det först, men när jag ihärdade sade hon ordagrant med stor irritation: Jaja! Jag knullade med några lokala förmågor därnere. Och?" När hon såg att jag höll på att braka ihop ändrade hon tonläge och sade milt: Men de betydde ingenting för mig. Det är ju dig jag älskar". Nå. Föga överraskande gjorde jag slut på stört nu när jag insåg vilken skenhelig, dubbelmoralisk fitta hon är. Jag flyttade ut dagen därpå och bodde på mitt pojkrum tills jag hittade ett nytt boende. Så ni killar som släpper i väg er flickvänner/fruar på egna äventyr: Tag varning! Vacker är hon, svenska. Men pålitlig? Njaaaaa.........