• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Vad tycker tjejer om mängden sperma
  • Anonym (Lasse)
    Anonym (Eli) skrev 2013-10-10 14:44:22 följande:
    Tabu? Hur menar du nu?

Som att kvinnor äcklas av sperma. Förbjudet alltså, folk kan ta åt sig.
  • Gotlänning

Skjuter som en häst (som en tjej sa en gång) på både gott och ont, vissa gillar det medans andra undrar vad jag sysslar då det aldrig tar slut.

Finns inget generellt svar på vad tjejer gillar och vad spelar det för roll då det är det sista som händer när man har sex... i det fallet, sen finns det hur många andra saker man kan göra efter det men det är en annan tråd.

If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Lever så
    Fredde74 skrev 2013-10-08 16:59:06 följande:
    Hej,

En öppen fråga till alla damer därute. (och visst får väl gay killar också svara  ) som jag kom på efter ha läst en tråd om sterilisering.

Vad tycker ni om en kille har mycket eller lite sädesvätska när han kommer?   Är det upphetsande eller avtändande med mycket sats, eller bryr ni er inte? Alla svar önskas.

Spelar ingen roll men föredrar lagom om jag ska svälja.. Verkar mest vara män som är fascinerade av sperma, jag pratar massor av sex med mina väninnor men mängden sperma kommer i princip aldrig upp och jag har aldrig hört någon kvinna uttrycka preferenser kring det öht. Däremot kan föredrar jag när sperman har en mer lättflytande koncistens och smaken kan ju variera kraftigt.
    never a failure always a lesson
  • naughty

Jag vill ha mycket kladd. Jag tycker det är galet upphetsande att se mannen spruta! Och gärna massera in mina bröst med det, om det hamnar där mmm

• Anonym (Eli)
    Anonym (Lasse) skrev 2013-10-11 03:47:59 följande:

Som att kvinnor äcklas av sperma. Förbjudet alltså, folk kan ta åt sig.
    Vadå? Skulle det vara förbjudet och tabu att inte tycka att sperma är jättemysigt? Det tror jag knappast...
  • Juronjaure

Har aldrig tyckt att sperma är upphetsande och vill inte ha det någon annanstans än i hålet :P Antar att det är bra med mycket nu när vi försöker bli gravida, men det är jobbigt när man reser sig och det rinner ut...hehe.

• Anonym (jo)

Jag tycker det är upphetsande ATT det kommer sperma men jag har ingen uppfattning om hur mycket det kommer.

• Pappa0509

Hej,

Vanligtvis är det väl kanske inte många som bryr sig om mängden, en del gillar mycket medans andra tycker illa om det.

Men om man gillar "porrfilmsex" med sug, slick och sprut så är ju mängden och farten, längden på sprutet en stor del av sexet. 

Själv har jag nog ganska rejäl sats. En tjej jag var med gillade verkligen att svälja och ville ha det kladdigt och hon klarade inte att svälja undan ibland. Kom man i musen blev det en rejäl creampie.

• Anonym (Betyder inget)

Reflekterar ytterst sällan över det. Enda gångerna jag tänkt på det är i extremfall. Som i yngre år då ett ex lyckades pricka mitt öga och väggen. Annars tänker jag inte alls på det.

• Anonym (minsta möjliga)

Det här med mängden sperma är nog mer som "tittgodis" för män. Kvinnor som påstår att det är upphetsande säger nog så för att bekräfta sin älskare, som hon vet är väldigt stolt över rejäla laddningar som han njuter av att se på sin partners kropp. Jag skulle vilja jämföra med hur vi berömmer våra barn när de varit duktiga på pottan.

Svar på tråden Vad tycker tjejer om mängden sperma