Inlägg från: Anonym (minsta möjliga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (minsta möjliga)

Vad tycker tjejer om mängden sperma

Jag slutar aldrig att förundras över hur fascinerade killar är över sin egen sperma - mängden och hur långt de kan spruta. Faktum är enligt min erfarenhet när detta kommit på tal bland kvinnliga kompisar, så tycker de att det tvärtom är ganska äckligt. Ungefär som när någon snyter ur näsan. Jag skulle vilja säga att ju mindre desto bättre.

Anonym (flickvän) skrev 2013-10-10 00:49:18 följande:
    Tar gärna en ganska rejäl laddning på min kropp, en gång hade han sparat i 7 dagar och ätit zink och ägg och pasta dagligen plus ginseng, sen skoja han å sa blir nog bara lite idag jag runka igår sen bara bomba han av kaskad efter kaskad i massor på min haka och kinder. jag gillar killar med sprut i pålen.
    Visst - "ingen regel utan undantag". Finns säkert fler här på FL som tycker som du, men jag har aldrig träffat någon ITRL.
    Anonym (Eli) skrev 2013-10-10 07:42:05 följande:
    Hahaha! Håller med dig. Killars spermafascination är väldigt rolig - lite gullig nästan. Jag är hela 45 år gammal och har heller aldrig träffat på nån kvinna som gillar sperma. Det är nåt nödvändigt ont som man bara får stå ut med - om man nu inte planerar en bebis, då är den ju ganska bra att ha Flört.  
     Ja då ja! Skrattande
    Anders 386 skrev 2013-10-10 09:59:13 följande:
    Min fru är inte ett dugg intresserad av sperma, helst skulle hon nog vilja att det inte kom nånting.
    Din fru är inte unik på nåt sätt - det kan jag garantera. Glad

Det här med mängden sperma är nog mer som "tittgodis" för män. Kvinnor som påstår att det är upphetsande säger nog så för att bekräfta sin älskare, som hon vet är väldigt stolt över rejäla laddningar som han njuter av att se på sin partners kropp. Jag skulle vilja jämföra med hur vi berömmer våra barn när de varit duktiga på pottan.

Anonym (Eli) skrev 2013-10-11 10:34:52 följande:
    Hahaha! Exakt, spot on! Vad bra du är Skrattande
    Skål
    Anonym (flickvän) skrev 2013-10-12 12:29:01 följande:
    Det är klart enklast å svälja laddet men det är inte fel å se sej i spegeln heller när man är solvarm masarin lik. Sen går ju killen igång brutalt på å se detta. då kickar jag ännu högre.
    Jaså killen går brutalt igång IGEN när han beskådar kladdet du har i nyllet - och även du? Här behövs det varken återhämtning eller uppfräschning förstår jag? Hehehe...
Svar på tråden Vad tycker tjejer om mängden sperma