-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Vad tycker tjejer om mängden sperma
-
Detta är ju helt klart skrivet av en kille som låtsas vara tjejAnonym (flickvän) skrev 2013-10-10 00:49:18 följande:Tar gärna en ganska rejäl laddning på min kropp, en gång hade han sparat i 7 dagar och ätit zink och ägg och pasta dagligen plus ginseng, sen skoja han å sa blir nog bara lite idag jag runka igår sen bara bomba han av kaskad efter kaskad i massor på min haka och kinder. jag gillar killar med sprut i pålen.
-
jag bryr mig inte om det. Kommer han så kommer han. Kommer han inuti så rinner det ut när jag reser mig upp och då ser jag till att ha lite papper till hands, så lite kletigt blir det ju. Kommer han tex på min mage så blir det ännu kletigare. Nej, nån slags "upphetsningsfaktor" pga mängden klet finns iaf inte hos mig
-
Ja då ja!Anonym (Eli) skrev 2013-10-10 07:42:05 följande:Hahaha! Håller med dig. Killars spermafascination är väldigt rolig - lite gullig nästan. Jag är hela 45 år gammal och har heller aldrig träffat på nån kvinna som gillar sperma. Det är nåt nödvändigt ont som man bara får stå ut med - om man nu inte planerar en bebis, då är den ju ganska bra att ha .
-
Min fru är inte ett dugg intresserad av sperma, helst skulle hon nog vilja att det inte kom nånting.
-
spelar ingen roll alls... inte porrigt med mycket iaf..
-
Din fru är inte unik på nåt sätt - det kan jag garantera.Anders 386 skrev 2013-10-10 09:59:13 följande:Min fru är inte ett dugg intresserad av sperma, helst skulle hon nog vilja att det inte kom nånting.
-
Skönt att läsa svaren i den här tråden. Jag har ofta känt mig lite äcklig bara för att min partner inte tyckt om min sperma - jag är nog lite porrskadad. Jag har också liksom tänkt att jag skulle vilja spruta längre o mer - men nu inser jag att det är ett jättekonstigt önskemål. Definitivt porrskadad! Har nog kollat för mycket porrfilm som riktar sig till män...
-
Anonym (minsta möjliga) skrev 2013-10-10 00:40:10 följande:Jag slutar aldrig att förundras över hur fascinerade killar är över sin egen sperma - mängden och hur långt de kan spruta.
Det är minst lika tabu att som man tycka fittsaft luktar illa. -
Tabu? Hur menar du nu?Anonym (Lasse) skrev 2013-10-10 14:38:56 följande:
Det är minst lika tabu att som man tycka fittsaft luktar illa. -
Spelar absolut ingen roll, huvudsaken är ju själva orgasmen.