• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Vad tycker tjejer om mängden sperma
  • Anonym (Eli)
    Anonym (minsta möjliga) skrev 2013-10-11 10:15:11 följande:
    Det här med mängden sperma är nog mer som "tittgodis" för män. Kvinnor som påstår att det är upphetsande säger nog så för att bekräfta sin älskare, som hon vet är väldigt stolt över rejäla laddningar som han njuter av att se på sin partners kropp. Jag skulle vilja jämföra med hur vi berömmer våra barn när de varit duktiga på pottan.
    Hahaha! Exakt, spot on! Vad bra du är Skrattande
  • Anonym (minsta möjliga)
    Anonym (Eli) skrev 2013-10-11 10:34:52 följande:
    Hahaha! Exakt, spot on! Vad bra du är Skrattande
    Skål
  • Anonym (flickvän)
    Anonym (minsta möjliga) skrev 2013-10-11 10:15:11 följande:
    Det här med mängden sperma är nog mer som "tittgodis" för män. Kvinnor som påstår att det är upphetsande säger nog så för att bekräfta sin älskare, som hon vet är väldigt stolt över rejäla laddningar som han njuter av att se på sin partners kropp. Jag skulle vilja jämföra med hur vi berömmer våra barn när de varit duktiga på pottan.
    halva njutningen är att killen njuter så mycket vid ett kraftigt sprut. Det är klart att det smakar eller luktar inte vaniljglass när man blir glasserad av en kille med rejält sprut men man blir kåt av responsen å killen njuter ju av det hela å då blir man själv åxå slickad sen efter där nere utan några problem.mötas på halva vägen.
  • Anonym (Kvittar)

Bedömer inte mitt sex utifrån hur mycket han kommer / Dock är det ju jävligt trevligt att vi kommer :) Enda gången jag haft problem med sperma är när han lyckades spruta mig i ögat AAAAAAJJJJJJJJJ!!!!!!

• Anonym (flickvän)
    Anonym (Kvittar) skrev 2013-10-11 12:09:00 följande:
    Bedömer inte mitt sex utifrån hur mycket han kommer / Dock är det ju jävligt trevligt att vi kommer :) Enda gången jag haft problem med sperma är när han lyckades spruta mig i ögat AAAAAAJJJJJJJJJ!!!!!!
    Ja det ha hänt med sats i ögat och det svider mycket otrevligt. Jag ber han ofta sikta över mun och kinder och har han mycket sats kan han börja lacka halsen sen gå uppåt.
  • keron

Äckligt med sperma. Ju mindre desto bättre.

• Mobility

Spelar ingen roll. Huvudsaken är väl att msn kommer. Aldrig hört någon tjej nämna något om det heller.

• Anonym (flickvän)
    Mobility skrev 2013-10-11 15:51:21 följande:
    Spelar ingen roll. Huvudsaken är väl att msn kommer. Aldrig hört någon tjej nämna något om det heller.
    Jag har 2 väninnor som gärna tar ansiktssprut av sina pöjkar men de flesta jag känner tar inte satsen,men vi finns men vi är mer få än det som ej tar satsen.
  • Mobility

Jag tar gärna satsen i munnen, inga problem alls med det men sväljer inte. Sambon gillar mest att se hur han sprutar på min tunga.

Svar på tråden Vad tycker tjejer om mängden sperma