• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Vad tycker tjejer om mängden sperma
  • Anonym (Less på kladdet)

Ge mig en kille som har torra orgasmer och jag lovar han får ha sex så ofta han vill med mig!

• Anonym (Ladybug)

Helt ointresserad av mängden.

• Jim84
    Anonym (Less på kladdet) skrev 2023-07-08 12:56:29 följande:

Ge mig en kille som har torra orgasmer och jag lovar han får ha sex så ofta han vill med mig!

För att du tycker det är så obehagligt med sperma?

Måste tillägga att jag sällan fått torra orgasmer med en partner, mest när jag onanerat. Men det är heller inget som jag eftersträvat.
  • Anonym (Teskeden)

Men generellt är det väl inte så stor skillnad. Jag menar skillnaden mellan en eller tre teskedar (eller vilka volymer det nu kan röra sig om) är ju inte så stor. Det handlar ju inte om deciliter?

• Anonym (Fascination)
    Anonym (Teskeden) skrev 2023-07-08 22:03:52 följande:

Men generellt är det väl inte så stor skillnad. Jag menar skillnaden mellan en eller tre teskedar (eller vilka volymer det nu kan röra sig om) är ju inte så stor. Det handlar ju inte om deciliter?

Ta tre skedar filmjölk och smätt iväg från skeden när det flyger så kladdar det ner och tre teskedar är ganska mycket.
  • Anonym (Teskeden)
    Anonym (Fascination) skrev 2023-07-09 00:51:18 följande:
    Ta tre skedar filmjölk och smätt iväg från skeden när det flyger så kladdar det ner och tre teskedar är ganska mycket.
    Tre teskedar var kanske i överkant, vad vet jag. Min poäng var att det kanske inte är så stor skillnad. Eller?
  • Anonym (Fascination)
    Anonym (Teskeden) skrev 2023-07-09 08:30:40 följande:
    Tre teskedar var kanske i överkant, vad vet jag. Min poäng var att det kanske inte är så stor skillnad. Eller?
    Mängden är ju inte stor mätt i ett glas, men utskvätt över ett nattlinne är det stor mängd.
  • Anonym (ÄA)

Tycker att det är sexigast när en annan man sprutat i eller på henne, smörja
    ut det över hennes bröst eller känna hur kladdigt det är när jag knullar henne.

• Anonym (Hh)

Beror helt på partnern. Med mitt ex, som jag ärligt inte var så förtjust i, tyckte jag bara att det var kladdigt och onödigt. Ville absolut inte ha med det att göra, hellre kondom så man slipper eländet. 

Men nu, med lite olika sexpartners, och framför allt med den jag dejtar och är upp över öronen förälskad i, älskar jag kletet. Han brukar nästan alltid dra ut och lägga satsen på min mage men om jag tar den i munnen sväljer jag gärna. Men allra helst vill jag ha det i mig, känna hur det pumpar ut och det får gärna rinna ur mig hur mycket det vill. Skulle han vilja slicka mig efter vore det en dröm.
    Jag upplever att han har normal mängd, inte jättemycket och inte lite heller. Men en del killar är helt besatta i att ha en stor sats. Minns en kille jag dejtade ett tag som inte kunde sluta tjata om hur mycket det kunde vara. Skitjobbig.

Men överlag så älskar jag sprutet. Tycker det är så jäkla sexigt <3 

• Anonym (Teskeden)

Mitt intryck är att kvinnor fascineras av stora sprut.

• Gaskarl
    Anonym (flickvän) skrev 2013-10-12 12:29:01 följande:
    Det är klart enklast å svälja laddet men det är inte fel å se sej i spegeln heller när man är solvarm masarin lik. Sen går ju killen igång brutalt på å se detta. då kickar jag ännu högre.
    Älskar ditt språk, sätt att använda orden...
Svar på tråden Vad tycker tjejer om mängden sperma