-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Vad tycker tjejer om mängden sperma
-
Bryr mig inte alls, dock är väl lite lite mer praktiskt. Men det spelar ingen direkt roll,
-
Det är klart enklast å svälja laddet men det är inte fel å se sej i spegeln heller när man är solvarm masarin lik. Sen går ju killen igång brutalt på å se detta. då kickar jag ännu högre.missan75 skrev 2013-10-11 16:56:26 följande:Bryr mig inte alls, dock är väl lite lite mer praktiskt. Men det spelar ingen direkt roll,
-
Jaså killen går brutalt igång IGEN när han beskådar kladdet du har i nyllet - och även du? Här behövs det varken återhämtning eller uppfräschning förstår jag? Hehehe...Anonym (flickvän) skrev 2013-10-12 12:29:01 följande:Det är klart enklast å svälja laddet men det är inte fel å se sej i spegeln heller när man är solvarm masarin lik. Sen går ju killen igång brutalt på å se detta. då kickar jag ännu högre.
-
Min man har en jättestor sats (vilket verkligen blev tydligt när han skulle lämna spermaprov i ett rör när vi gjorde utredning). Och jag tycker ärligt talat att det är skitjobbigt. En jävla massa kladd, måste ta massor av papper direkt efter ligg och springa till toan medan det läcker ut, och sedan rinner det ändå hela natten.
Ju mindre sats desto bättre i mina ögon. -
Sexigt med mycket.
-
Jag är man och tycker om när kvinnan är väldigt! våt, tycker om att
slicka i mig så mycket som möjligt av saften och när mitt ansikte blir
helt kladdigt, är väl samma sak som när en kvinna gillar sperma? -
Är en fin bonus med en rejäl sats men det är inte nödvändigt. För mig har storleken större betydelse än sprutet. Men som sagt en trevlig bonus.
-
Jag har en fascination för hur det fungerar. Varför rinner det ibland och varför sprutar det andra gånger? Väljer mannen om det skall rinna eller spruta?
Män håller dessutom på den informationen av nån anledning. Det närmaste ett vettigt svar jag fått på det är att det skulle handla om tryck. Men det är en lögn för även han som sade det sprutade kanske 50 cm helt utan tryck. Jag släppte hans penis innan han kom, rörde inte, alltså noll tryck. Ändå flög det ut istället för rann.
Även mängden är intressant, jag har märkt och fått bekräftat att ju längre sedan sist ju större mängd men även det är inte alltid så. Har vart liten mängd när vi inte setts på en vecka och stor mängd när vi haft 2 ggr på en dag.
Mycket av fascinationen är för att det verkar vara nån hemlighet exakt hur det fungerar och varför män inte berättar hela sanningen om detta utan håller inne med information.
Min autism triggas av detta. -
Det finns lite knep å knåp, men det är såklart individuellt.Anonym (Fascination) skrev 2023-07-08 11:20:41 följande:
Jag har en fascination för hur det fungerar. Varför rinner det ibland och varför sprutar det andra gånger? Väljer mannen om det skall rinna eller spruta?
Män håller dessutom på den informationen av nån anledning. Det närmaste ett vettigt svar jag fått på det är att det skulle handla om tryck. Men det är en lögn för även han som sade det sprutade kanske 50 cm helt utan tryck. Jag släppte hans penis innan han kom, rörde inte, alltså noll tryck. Ändå flög det ut istället för rann.
Även mängden är intressant, jag har märkt och fått bekräftat att ju längre sedan sist ju större mängd men även det är inte alltid så. Har vart liten mängd när vi inte setts på en vecka och stor mängd när vi haft 2 ggr på en dag.
Mycket av fascinationen är för att det verkar vara nån hemlighet exakt hur det fungerar och varför män inte berättar hela sanningen om detta utan håller inne med information.
Min autism triggas av detta.
Avhållsamhet, men att ändå vara upphetsad, vara nära sprut men inte komma.... hålla på så några dagar, eller längre.... -
Anonym (Fascination) skrev 2023-07-08 11:20:41 följande:
Min autism triggas av detta.
Det rinner aldrig för mig, enbart sprut. Är 38.
Dock kan jag komma utan att jag ejakulerar, det är kanske lite speciellt.