• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Anonym (Pia)

Vad är din man nu, ts? Är han hemma, jobbar över eller han kanske är och tränar...?

• Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:46:16 följande:
    Jasså påverkad på vilket sätt???
    Att du börjar inse att det du gör är svinaktigt. Att du förut lovade att du skulle berätta för din man ikväll. Att du började känna olust när älskaren skickade messet efter allt som sagts här, bland annat.
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:41:25 följande:

Mmm!

Men vet ni jag skiter toltalt i vad ni tycker och tänker!Ni har ingen aning om vad för liv jag lever!
    Lätt att döma!!!  
    Berätta mer om ditt liv så vi kan förstå dig lite bättre.

Fast jag har svårt att tro att jag kommer tycka det är ok att gå bakom sin man istället för att avsluta det snyggt innan du börjar på något nytt med en ny. Det är ett respektlöst och förjävligt beteende helt enkelt. Kan inte komma på något scenario där det inte är ett fett egoistiskt och mega-skitigt sätt helt enkelt.

Gör det rätta och lämna din man. Han är värd någon bättre!

Lägg till att du inte använder kondom och att du inte har en aning om hur många älskare din älskare har. 
  • nyfiken82
    Anonym (Pia) skrev 2013-10-01 19:47:52 följande:
    Vad är din man nu, ts? Är han hemma, jobbar över eller han kanske är och tränar...?

Han sitter och kollar på tv
    Spännande va?? 
  • nyfiken82
    Anonym (Sanna) skrev 2013-10-01 19:48:17 följande:
    Berätta mer om ditt liv så vi kan förstå dig lite bättre.

Fast jag har svårt att tro att jag kommer tycka det är ok att gå bakom sin man istället för att avsluta det snyggt innan du börjar på något nytt med en ny. Det är ett respektlöst och förjävligt beteende helt enkelt. Kan inte komma på något scenario där det inte är ett fett egoistiskt och mega-skitigt sätt helt enkelt.

Gör det rätta och lämna din man. Han är värd någon bättre!

Lägg till att du inte använder kondom och att du inte har en aning om hur många älskare din älskare har. 
    Men vem vet om jag vill något nytt med denna man??Jag vill bara ha skönt sex
  • Läs vad som står och inget annat

Att det e så mycket dömande i tråden förstår du inte? De många inte kan förstå e hur du kan behandla din man på de viset som du gör, de handlar inte om "de man inte vet har man inte ont av", begriper du verkligen inte det själv? Man går ALDRIG bakom ryggen på den man älskar så spelar de ingen roll va de rör sig om, man gör inte så!

Att de blir konsekvenser när du berättar detta för din man, tja e man så korkad får man faktiskt skylla sig själv o bita i de sura äpplet o så länge du inte vågar stå för dom så e du inte värd din man överhuvudtaget!

Och att du inte ens kan känna nån som helst skam i kroppen får folk att undra om du verkligen e frisk, det ÄR inte konstigt alls att du inte får nån klapp på axeln här eller ser nån med samma sits för de som verkligen älskar sin respektive beter sig nämligen inte så illa som vad du nu gör!

• Anonym (Anna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:22:59 följande:
    Tack för ditt inlägg!Känns som att det är någon som förstår mig!Men som du läser i tråden så är jag bara en stor skit!!!
    Jag vet inte om jag tycker att du är en så stor skit. Jag tycker det är värre om man är gift med någon och inte älskar den personen. Det är ett större svek.

Fast, du spelar med en stor insats. Om du vill ha kvar din man så se till att han aldrig få reda på din lilla affär. Jag tror du ska akta dej för att ha allt för intensiv sms-kontakt med din "lover". Även om du är försiktig så är det lätt att göra ett litet misstag och avslöja sej.
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:55:34 följande:
    Äntligen någon som fattat!

Mannen och pappan till mitt barn vill jag fortsätta leva mitt liv med

Kommer fortsätta ha sex med honom med men älskaren kommer finnas kvar han me!

Njuter sååå av spänningen     
    Vad ligger spänningen i? Är det risken att bli påkommen? Om så är fallet så har du ju någonstans förstått att du kan bli påkommen även om du gång på gång skriver att du aldrig kommer bli det.

Om du verkligen själv trodde att du aldrig skulle bli påkommen så finns det väl ingen spänning i det, eller? 
  • cazh82

Hur kommer det sig att du är så stöddig över att inte bli påkommen? Du har snepippat i två månader, gör dig knappast till något fullproffs på att INTE bli ertappad.

Ger dig ett år max, sedan är du körd. Brukar få rätt, sov så gott inatt stumpan. {#emotions_dlg.djavulsk}

Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg