• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Anonym (Sanna)
    jag är den jag är skrev 2013-10-01 19:31:39 följande:

Men du, nu har du nog missuppfattat det hela. Ts får naturligtvis ha sex med precis hur många personer hon vill! Det är det ingen som lägger sig i. 
    Men ts - liksom de flesta otrogna människor - nöjer sig inte med det. Nej, hon anser sig dessutom ha rätten att välja för sin mans räkning. Han kanske inte alls har någon lust att leva med en otrogen fru. Men ts omyndigförklarar honom och fråntar honom rätten att fatta det beslutet själv.

Däri ligger ts "brott". Inte i att hon knullar runt. Det skiter jag och de flesta andra högaktningsfullt i.   
    Därtill använder hon inte kondom och riskerar att dra hem könssjukdomar till sin intet ont anande man. TS, you are evil! Demon
  • nyfiken82
    Millicent skrev 2013-10-01 19:34:20 följande:
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-01 19:33:39 följande:
    Min och säkert många andras som du själv skrev. Tror nog din man och dotter skulle tycka du är en stor skit om de visste detta. Tänk om din man kommer över den här tråden. Kanske kollar historik i datorn.

Ja och då gör han det!Och då får han reda på vad som händer!
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:34:27 följande:
    Mmm jag är Sveriges värsta brottsling för att jag har ett ligg på sidan om
    Jag är världens sämsta mamma för att jag missar dotterns läggning två dagar på raken och för att jag ser till mina behov just nu före alla andras.
    Japp jag äen stor jävla skit!
    Men just nu njuter jag till fullo med mitt liv
    Och ja jag bestämmer att min man inte ska veta något annu då jag inte vill skiljas!    
    Bra att du förstår själv att du är en egoistisk mega-skit! Alltid en början med lite självinsikt. Flört
  • jag är den jag är
    Mmm jag är Sveriges värsta brottsling för att jag har ett ligg på sidan om
    Jag är världens sämsta mamma för att jag missar dotterns läggning två dagar på raken och för att jag ser till mina behov just nu före alla andras.
    Japp jag äen stor jävla skit!
    Och ja jag bestämmer att min man inte ska veta något annu då jag inte vill skiljas!    

Ja, det vet jag redan. Jag har ju redan sagt det; du är självisk och känslokall. Många människor är på det viset så du är inte ensam.

• nyfiken82
    Anonym (Sanna) skrev 2013-10-01 19:39:08 följande:
    Bra att du förstår själv att du är en egoistisk mega-skit! Alltid en början med lite självinsikt. Flört

Mmm!

Men vet ni jag skiter toltalt i vad ni tycker och tänker!Ni har ingen aning om vad för liv jag lever!
    Lätt att döma!!!  
  • Med Lem

Du överdriver. Men just dom två sakerna i kombination är jävligt taskigt.
  • Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:41:25 följande:

Mmm!

Men vet ni jag skiter toltalt i vad ni tycker och tänker!Ni har ingen aning om vad för liv jag lever!
    Lätt att döma!!!  
    Jag tror inte du skiter i vad vi säger eftersom du är kvar och försvarar dig. Och av dina inlägg du skrivit under dagen kan man se mer och mer att du börjar bli påverkad.
  • nyfiken82
    Med Lem skrev 2013-10-01 19:42:49 följande:

Du överdriver. Men just dom två sakerna i kombination är jävligt taskigt.

Överdriver med vad?
  • MrsPenn
    Anonym (Sanna) skrev 2013-10-01 19:39:08 följande:
    Bra att du förstår själv att du är en egoistisk mega-skit! Alltid en början med lite självinsikt. 

Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • nyfiken82
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-01 19:43:22 följande:
    Jag tror inte du skiter i vad vi säger eftersom du är kvar och försvarar dig. Och av dina inlägg du skrivit under dagen kan man se mer och mer att du börjar bli påverkad.
    Jasså påverkad på vilket sätt???
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg