Ca 40 dagar kvar till BF, någon mer?
Hej alla blivande mammor:) någon mer som har BF om bara några veckor? Skulle vara roligt att dela lite tankar och frågor med varandra:) skriv!!!:)
Hej alla blivande mammor:) någon mer som har BF om bara några veckor? Skulle vara roligt att dela lite tankar och frågor med varandra:) skriv!!!:)
Ja, den 9 oktober
Östra i Göteborg. Och du?
Huddinge sjukhus i Stockholm
Hur har ni tänkt att åka när ni ska in till förlossningen?
Vi hade först tänkt att åka taxi in men som att vi nu har ett datum för igångsättning så tänkte vi ta bilen. Då kan sambo lättare ta sig hem till resten av familjensen när hon har kommit. Annars skulle han behöva åka hem kommunalt och det kanske inte är så lätt under kvällen och natten. Man vet ju aldrig vilken tid på dygnet det kan bli aktuellt för hemfärd för honom.
Idag så hade jag min sista lektion innan förlossningen. Imorgon blir det sista besöket till bm och på söndag blir det fira dottern och förbereda sig för förlossningen som är på måndag.
Snart är det min tur. Bara fyra dagar kvar tills jag blir igångsatt. Idag var jag på sista bm-besöket. Allt var bra och vi skrev en sammanfattning av graviditeten och hur jag har tänkt mig förlossningen så då känns det onödigt att skriva ett förlossningsbrev. Som att dom kommer ju hinna läsa det som att det kommer ta sin tid. Så det här blir min sista helg som trebarnsmamma. Kommer bli en stor förändring i familjen. Det är ju ändå 8 år sen sist.
Ringde nyss till förlossningen och kl. 10 ska vi vara inne. Så förhoppningsvis blir det bebis för mig idag.