Ca 40 dagar kvar till BF, någon mer?
Hej alla blivande mammor:) någon mer som har BF om bara några veckor? Skulle vara roligt att dela lite tankar och frågor med varandra:) skriv!!!:)
Hej alla blivande mammor:) någon mer som har BF om bara några veckor? Skulle vara roligt att dela lite tankar och frågor med varandra:) skriv!!!:)
Jag vill föda Nuuuuu ja!:)
15 November för mig :) Men han får gärna kika ut lite tidigare, för jag är redan less.. haha. Även om jag myser med buffarna och njuter av att få sova (när jag inte måste springa upp 6 ggr på en natt eller inte kan vända mig i sängen pga sammandragningar/förvärkar) så vill jag ibland skrika rakt ut av frustration, när jag får kramp i benen och frustar som en gris av att gå upp på övervåningen t.ex :) haha
Haha känner igen mig, får kliva upp hela tiden och kissa och sträcka ut benen ja;) tur att jag har en grym sambo som hjälper till med allt hemma!:)
Va skönt att jag inte är ensam, Känner mig som ett monster emot min sambo! Han får ta skiten för att det är hans "fel" :p
Haha jag brukar också säga så;) haha!
Är du/ni nervös inför förlossningen?
Haha, men nått får dom ju ta? ;) vissa dagar är jag inte alls nervös, utan längtar och tycker de ska bli spännande, andra dagar går jag runt och är jättenervös hela dagen!
Hur känner du?
Ja de tycker ja, ändå vi som ska föda ut barnet liksom;)
Samma är de för mig, vissa dagar längtar jag tills allt sätter igång liksom och spännande som du säger och vissa dagar är jag jätte rädd och tänker på allt som kan hända :/
Förstår precis.. Va dum man är egentligen som tänker på vad som "kan hända".. Men jag tror dom flesta tänker så. Är det första barnet?
Hej jag vill vara med. 25 dagar kvar, tycker den kan titta ut NU! Lite less
Tror att alla känner så faktiskt, man är rädd!:/
Ja de är första, för dig?:) vet ni vad de blir?:)