• Maddee

Ca 40 dagar kvar till BF, någon mer?

Hej alla blivande mammor:) någon mer som har BF om bara några veckor? Skulle vara roligt att dela lite tankar och frågor med varandra:) skriv!!!:)

• Svar på tråden Ca 40 dagar kvar till BF, någon mer?
  • WickanD

Åh tack så mycket alla :) grattis lipa3646 :))
    Han vägde 3125g och 48 cm lång :) enligt ul ska han vara född i vecka 35+ men enligt barnläkaren så är det omöjligt och hon trodde den mätt fel :) han är iaf helt frisk och vi stannade en natt :)

• lipa3646

Grattis till dig också wickan! Min knodd vägde 3100 o va 48 lång. Vi var också tvungna att stanna ett dygn:(
    Men nu är vi hemma

• sara b 79

Har idag varit på kommunen med killen och skrivit under papperna om faderskap och gemensam vårdnad. Skönt att ha det avklarat innan så slipper man det efteråt. På torsdag är det dags för nytt besök hos BM.

BF 19 oktober 2013 med Izabella - www.gravidmedizabella.blogg.se
  • FridaHall

ååh 59 dagar kvar och även fast jag har lite kvar att göra innan han kommer så vill jag att han ska komma nuuuu :O

• sara b 79

Idag är det exakt en månad kvar till BF. Har inte hunnit skrivit något förlossningsbrev eller börjat packat BB-väskan. Kanske dags att ta tag i det nu. Känns som alla har gjort det förutom jag. Ska denna gången bara packa det som jag vet att jag behöver. Sist så vart hälften inte använt.

• 89December

Jag har heller inte packat någon bb bästa ännu. Jag är nog inte riktigt medveten om att det är snart dax. Får väl se till att det blir gjort inom den närmaste tiden :) skrev inget förlossnings brev förra gången, så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva denna gången. Kommer förhoppningsvis på något ;) hoppas att ni alla mår bra !

• sara b 79
    Jossanfine skrev 2013-09-19 10:32:18 följande:
    Mina 36 dagar blev till 20! Beviljad igångsättning 9 oktober (v38+0)

Vad skönt. Då är det inte långt kvar. Ska dit nästa vecka och hoppas att bli beviljad.
Svar på tråden Ca 40 dagar kvar till BF, någon mer?