• Maddee

Ca 40 dagar kvar till BF, någon mer?

Hej alla blivande mammor:) någon mer som har BF om bara några veckor? Skulle vara roligt att dela lite tankar och frågor med varandra:) skriv!!!:)

• Svar på tråden Ca 40 dagar kvar till BF, någon mer?
  • Jossanfine

Ja, de känns jätteskönt! Men ändå sååå långt borta.. Har haft såna otroliga mensvärkar igår kväll och nu på morgonen.. Börjar fundera på vad det är för något..
    Då håller jag tummarna för att du får det beviljat!

• sara b 79

Var hos BM idag (35+4) och mitt Sf-mått låg på 34. Hjärtljudet på 136 och hon var fortfarande ruckbar. Har ett till besök inbokat om två veckor och det kanske blir det sista beroende på om och när jag blir beviljad igångsättning.

BF 19 oktober 2013 med Izabella - www.gravidmedizabella.blogg.se
  • Maddee

Varför blir alla igångsatta?:) jag vill också!!:)

• Maddee

Okej, jag får nog vänta på våran lilla jag tills han vill komma ut av sig själv!:)

• 89December

Är det inte jobbigt att bli igångsatt? Kanske inget ni har erfarenhet av :) låter som att det skulle bli en lång process nämligen, med tanke på att det inte är kroppen själv som väljer

• Jossanfine

Det är en längre process, men det finns ju ganska goda skäl till att få igenom igångsättning. I mitt fall så övervägde jag och läkaren för och nackdelar för min del att gå tiden ut än att sätta igång det hela..

Svar på tråden Ca 40 dagar kvar till BF, någon mer?