• Anonym (Undran)

Sexigaste yrket?

På man respektive kvinna?

• Svar på tråden Sexigaste yrket?
  • Anonym (11 kap 2 §)

För män: Advokat.

• Oscarsmamma84
    Scrubs81 skrev 2013-09-10 19:57:45 följande:
    Och det är riktigt störigt med såna som ska in och peta....den som sa det kan va det lixom!!!!!

Nä för vi måste ju läsa skiten du skriver så lägg ner med din jädra attityd o starta en tråd så jag slipper läsa skiten här!!!! Tråden handlar liksom inte om det du håller på o tugga om

O förresten heter det ambulanssjukvårdare o läser man vidare till sköterska så heter det ambulanssjuksköterska. Finns nästan inga som anställer ambulanssjukvårdare utan man ska vara ambulansjuksköterska för att ha en chans o få jobb.

Blev OT

Heter det ambulansförare?

• Oscarsmamma84

Nä för vi måste ju läsa skiten du skriver så lägg ner med din jädra attityd o starta en tråd så jag slipper läsa skiten här!!!! Tråden handlar liksom inte om det du håller på o tugga om

O förresten heter det ambulanssjukvårdare o läser man vidare till sköterska så heter det ambulanssjuksköterska. Finns nästan inga som anställer ambulanssjukvårdare utan man ska vara ambulansjuksköterska för att ha en chans o få jobb. Träffar en himla massa ambulanssjukvårdare o sköterskor i mitt jobb o några e riktigt heta o andra inte

• Scrubs81
    Oscarsmamma84 skrev 2013-09-10 21:00:01 följande:
    Såg nu att du startat en tråd.

Haha...blev liiite pinsamt nu va? Först klaga på ot o sen spinna vidare så det blr ännu mer ot. Snacka om att kasta sten i glashus

Men välkommen till riktiga tråden!
  • Anonym (56)
    Anonym (Advokaten) skrev 2013-09-07 17:33:06 följande:
    Jag är advokat och har alltid kostym. Sexigt? Knappast.
    joooooo!
  • Anonym (sex)
    Jessica 437 skrev 2013-09-09 12:17:58 följande:
    Män som jobbar som ambulansajukvårdare helt klart !:)

Så in män som jobbar som ambulanssjuksköterska då?
Svar på tråden Sexigaste yrket?