• Anonym (Undran)

Sexigaste yrket?

På man respektive kvinna?

• Svar på tråden Sexigaste yrket?
  • Anonym (Fysiker)
    Primmeling skrev 2013-09-07 22:13:52 följande:
    Poliser :)

Poliser? Är det batonger och handklovar du går igång på?
  • Anonym (syster elin)
    Ernst Hugo skrev 2013-09-07 15:30:30 följande:
    Snälla men bestämda och ömsinta sjuksköterskor är fint

En sån som jag då?

Själv säger jag alla uniformsyrken.
  • Anonym (..också advokat)
    Anonym (Advokaten) skrev 2013-09-07 17:33:06 följande:

Jag är advokat och har alltid kostym. Sexigt? Knappast.

Jag är också advokat och tycker att kostym är väldigt sexigt (särskilt på min man som jobbar med samma dag). Lucky me everyday

Tycker, trots att jag inte är bi, att många andra kvinnliga advokater kan vara /är rätt heta också.
  • Ernst Hugo

Osexigast måste vara tandhygienist! De är alltid så självgoda.

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo

Syster elin@ Jag har inte haft uniform sedan lumpen, men är ohemult sympatisk och full i fan helgfria palmsöndagar ok!? Ses vid 7-eleven?

• Anonym (syster elin)
    Ernst Hugo skrev 2013-09-07 22:39:54 följande:
    Syster elin@ Jag har inte haft uniform sedan lumpen, men är ohemult sympatisk och full i fan helgfria palmsöndagar ok!? Ses vid 7-eleven?

Hihi! Jag måste tyvärr avböja ditt fina erbjudande, men jag har en egen man i uniform som jag trivs med. Du får fejka en akut buk å ragga på akuten!
  • Ernst Hugo
    Anonym (syster elin) skrev 2013-09-07 22:44:13 följande:
    Hihi! Jag måste tyvärr avböja ditt fina erbjudande, men jag har en egen man i uniform som jag trivs med. Du får fejka en akut buk å ragga på akuten!

Åhh synd Tur för mig att du har gott om medsystrar Verkar ärligt talat som magnet på mig.
  • Anonym (bankkvinna)

Personligen tycker jag att kvinnor som jobbar på bank ofta har en väldigt sexig image och vi som har pennkjolar och ofta figursydda kläder som framhäver kurvor brukar få många positiva kommentarer från höger och vänster :) jag och min kollega har normalt sett dresscode formellt men mycket kvinnligt.

Eftersom jag är gift med en snickare får jag förstås säga att hantverkare är sexiga! Haha! Men min man i kostym tycker jag är sjukt sexig så något arbete som kräver sådan dresscode kanske? :) Obs! Välsydda kostymer skall tilläggas... inga fyrkantiga dressman-kostymer... 

• Anonym (syster elin)
    Ernst Hugo skrev 2013-09-07 22:54:01 följande:
    Åhh synd Tur för mig att du har gott om medsystrar Verkar ärligt talat som magnet på mig.

Ja det finnes gott om dem.
Svar på tråden Sexigaste yrket?