• Anonym (Undran)

Sexigaste yrket?

På man respektive kvinna?

• Svar på tråden Sexigaste yrket?
  • cazh82

Vem då, jag? Tyvärr inte men vill vara full, då är jag snäll.

Anonym (Jacek) skrev 2013-09-11 23:58:54 följande:
    En slant på att du har alkohol i blodet

• oltrix
    Anonym (Jacek) skrev 2013-09-11 23:58:54 följande:

En slant på att du har alkohol i blodet

Vem? Jag? Nog är det så, men baserar du det på mitt yrke i så fall?
    cazh82 skrev 2013-09-12 00:03:17 följande:
    Nej, lite PMS: ig bara. Men hade varit svårt ja, men äh..är du pilot så får du sätta på flygvärdinnor i örat.
    Hehe, är gift med en. Men i örat, really? Så full är jag inte. Inte hon heller för den delen...Drömmer

• lejon 789

Kvinnor i uniform av olika slag är så sexigt. Poliser, sjuksköterskor, militärer.
    Fattar inte varför, men de är så sexiga......

• wilhelm50
    lejon 789 skrev 2013-09-12 00:47:54 följande:
    Kvinnor i uniform av olika slag är så sexigt. Poliser, sjuksköterskor, militärer. Fattar inte varför, men de är så sexiga......

Ja uniformer är sexiga typ dresscode men kjol och nylonstrumpbyxor och lågskor ska det va tycker jag, sexigast
  • Anonym (syster elin)

Jag förstår inte hur man kan tycka landstingspyamasen är sexig? Men ni som tycker sjuksyrror är är sexiga har aldrig legat inne va? Lite mycket p-rullar?

Jag kan förstå att man tycker läkare är lite hotta dock. Men det har ju mer med makt, kunskap å pengar att göra.....

• wilhelm50
    Anonym (syster elin) skrev 2013-09-12 08:21:21 följande:
    Jag förstår inte hur man kan tycka landstingspyamasen är sexig? Men ni som tycker sjuksyrror är är sexiga har aldrig legat inne va? Lite mycket p-rullar? Jag kan förstå att man tycker läkare är lite hotta dock. Men det har ju mer med makt, kunskap å pengar att göra.....

Tycker inte jag heller tycker det var bättre förr när syrrorna hade dräkt och man såg benen.
  • Oin

Juristtjejer är överlag väldigt attraktiva, eller ekonomer. Jobbar själv som jurist så jag har fullt av välklädda, välutbildade och intelligenta tjejer runt mig varenda dag.

• Anonym (Man30)

Är själv brandman men en kvinna får för mig gärna vara bildad. Akademiker av något slag. Jävligt sexigt med en kvinna med driv. Nog svårt att hitta någon sådan på FL dock .

• PappeW
    wilhelm50 skrev 2013-09-07 14:43:41 följande:
    Hotellreceptionist med sin dresscode , tycker det är sexigt med deras kjolar och blusar sen älskar jag tjejer som använder nylonstruiNmpor i sitt yrke tycker det är så sexigt                                                                                                                                                                                                  Oj, en likasinnad. Är verkligen sexigt med en hotellreceptionist. Hon kan vara klädd i t.ex. marinblå kavaj, vit blus, ha en scarves runt halsen, marinblå till kavajen matchande kjol (kavaj och kjol=dräkt alltså), solbruna halvblanka lite finare strumpbyxor och svarta pumps. Hon måste ha strumpbyxor på sig. 
  • PappeW
    SweeneyTodd skrev 2013-09-07 16:30:56 följande:
    Flygvärdinna.
    Instämmer 
Svar på tråden Sexigaste yrket?