• Anonym (Undran)

Sexigaste yrket?

På man respektive kvinna?

• Svar på tråden Sexigaste yrket?
  • Anonym (Sara)

För män, är det absolut brandmän som är sexigast Tungan ute

För kvinnor,  lastbilschaufför, bilmekaniker och liknande Drömmer

• Scrubs81
    Skidälskaren skrev 2013-09-09 21:16:52 följande:

Jag läser till undersköterska just nu. Efter det ska jag plugga till sjuksköterska, efter det ambulansvård. Jag väljer mitt yrke efter hur kul jag tycker att det är, inte efter hur sexigt det är Tungan ute Dvs att jag inte kommer "hitta på nåt bättre"
    Du har ju inte ens koll på vad det är du vill jobba med...
  • Scrubs81
    Seuss skrev 2013-09-09 21:30:23 följande:
    Lite blandat ! Men jag tycker kvinnor som jobbar som advokater eller på bank som klär sig lite strikt i kjol m.m kan vara riktigt sexigt . 

Män : Kan tänka mig att kvinnor tänder på snickare m.m . Undrar varför  så många kvinnor här tänder ambulansförare  ? Tänder kvinnor på status och höglön ? . Poliser . då kan det inte vara lönen , dom tjänar skamligt dåligt . 
    Nu heter det inte ambulansförare...men bortsett från det, så är dom som karlar är mest, fiser och rapar och är inte spec sexiga öht...och brandkillarna är ganska vanliga dom med

Men vältränade killar i varselbyxor och bar överkopp som står och svettas och lägger asfalt...
  • Anonym (hmm)

Kvinnor: prostituerade, flygvärdinnor, sjuksköterskor

Män: lärare

• Skidälskaren
    Scrubs81 skrev 2013-09-09 21:56:18 följande:
    Du har ju inte ens koll på vad det är du vill jobba med...

Okej
  • Scrubs81
    Skidälskaren skrev 2013-09-09 22:11:19 följande:

Okej
    Läs på du...ambulansförare...herreguuuud
  • Seuss
    Scrubs81 skrev 2013-09-09 21:59:18 följande:
    Nu heter det inte ambulansförare...men bortsett från det, så är dom som karlar är mest, fiser och rapar och är inte spec sexiga öht...och brandkillarna är ganska vanliga dom med

Men vältränade killar i varselbyxor och bar överkopp som står och svettas och lägger asfalt...
    Och under ett år  på landstinget i Värmland så hette det inte lokalvårdare längre , utan golvtekniker , tills personalen protesterade Skäms
  • Scrubs81
    Seuss skrev 2013-09-09 22:25:03 följande:
    Och under ett år  på landstinget i Värmland så hette det inte lokalvårdare längre , utan golvtekniker , tills personalen protesterade Skäms
    Och? Mig veterligen så var det typ 30-40 år sen vaktmästaren körde ambualnsen och man möjligtvis kunde kalla det ambulansförare...
Svar på tråden Sexigaste yrket?