Sexigaste yrket?
På man respektive kvinna?
På man respektive kvinna?
Brevbärare, säger blonda brevbäraren.
Gynekolog måste vara spännande, det mest sexiga jag sett på jobbet är när två unga sköterskor ska sätta kateter på en kille.
Gynekolog måste vara spännande, det mest sexiga jag sett på jobbet är när två unga sköterskor ska sätta kateter på en kille.
Jag förstår inte hur man kan tycka landstingspyamasen är sexig? Men ni som tycker sjuksyrror är är sexiga har aldrig legat inne va? Lite mycket p-rullar?
Jag kan förstå att man tycker läkare är lite hotta dock. Men det har ju mer med makt, kunskap å pengar att göra.....
flygvärdinnor,
Läkare, brandman
Militär på män. Jag har vart fascinerad av soldater och vapen sedan jag var väldigt liten. Jag brukade hänga utanför regementet som barn och tonåring och bara titta genom stängslet.
Var även ett fåtal kvinnor där och jag ville bli som dem och kunna befalla över en massa män som officer.
Men även om de fysiska testerna gick väldigt bra bedömdes jag som olämplig av psykologen :( Även hemvärnet fick jag inte gå med i.
Kvinna : hora, thaimassös, strippa, eskorttjej, bartender
Man : manlig strippa, hallick, blottare, sumprunkare, klyktattare
Militär på män. Jag har vart fascinerad av soldater och vapen sedan jag var väldigt liten. Jag brukade hänga utanför regementet som barn och tonåring och bara titta genom stängslet.
Var även ett fåtal kvinnor där och jag ville bli som dem och kunna befalla över en massa män som officer.
Men även om de fysiska testerna gick väldigt bra bedömdes jag som olämplig av psykologen :( Även hemvärnet fick jag inte gå med i.