Anonym (Me to) skrev 2013-09-15 13:29:50 följande:
När ringer det som mest då? Helgnätter? Igår var jag inloggad på morronen....o sen från ca 18-04... Jag har tre olika alias där jag måste säga att jag lyckats med att få till olika karaktärer och "röster" ..man hör ju ofta att tjejerna är dom samma men med olika namn bara. Täcker det mesta...har lite svårt attlåtsas vara en domina så det har jag struntat i. Igår lyckades jag på dom här inloggade timmarna få 4 samtal...på 2 olika karaktärer...tjoho...pratade kanske sammanlagt 50 min. Så det här lönar sig inte direkt! Men kanske jag är på fel linje...vart ska man vara? Tips tack!
Jag gjorde inte roller, utan försökte lyssna efter vad kunden ville ha. Som du säger, det hörs ju ganska tydligt att det är samma tjejer som "fejkar".
Bäst överlag var helger, speciellt löningshelg. Helgen innan lön struntade jag oftast i att logga in. Tider då upplevde jag att runt 21-24 var rätt bra i antal samtal, däremot var längden sisådär. Men runt 4-6 på morgonen däremot, jäklar vad långa samtal du kan få till då! Då har de ofta en och annan öl i kroppen och är inte så noga med tiden på samtalet.
På helgerna funkar dessutom eftermiddagar förvånansvärt bra, hade en hel del som ringde vid 14-18 på helgerna.
Vardagar är överlag svårare, så där får man logga in och se till att vara upptagen med tvätt och annat så att man får tiden att gå :)