Anonym (Har gjort) skrev 2013-09-15 19:13:47 följande:
Vet inte om man får säga vilken linje. Men mod får väl ta bort i värsta fall. Jag har vart på både kk hotline och erotiklinjen. KK hotline krävde att man bokade in sig på pass, och det blev väldigt störigt till slut tyckte jag. Jag brukade sova på nätterna och vaknade varje gång telefonen ringde. Vet man med sig att man vaknar så funkar det!
Erotiklinjen upplevde jag som friare, och man kunde välja att få samtal ifrån de nordiska länderna. Jag tyckte dock det var svårt, visst, norge funkar ju. Men danmark? Nix.
Det ringer alltid mest i början när man är ny, sen trappas de av, och ni kommer snart märka att det är samma som återkommer om och om igen.
Som sagt, jag är själv väldigt öppen och har inga som helst problem med att låtsas att jag är jätteung eller kinky. Problemet blir väl när någon vill prata i timmar om samma sak, det blir svårt att komma på nya saker på samma tema till slut. (jag menar, om en person tänder på att någon ser på när du onanerar, hur länge kan du prata om att någon tittar in genom ditt fönster? fem -10 minuter, absolut, men 45 minuter? Svårt! Och det är verkligen de absolut äckligaste killarna som söker sig till linjerna.
Som sagt, hade jag vart er så hade jag sökt mig till att frilansa istället.
Okej, tack för svar. Vilket företag upplevde du att du fick flest samtal? Och när var det du jobbade? Så jäklans svårt att få veta vilket företag som är störst och bäst liksom :).
Ja, nog kan det blir jäkligt svårt att hålla igång ett samtal hur länge som helst ... har dock hört och läst om folk som tjänat riktigt bra på det här, i och med att de fått stammisar och antagligen jobbar på de största företagen. Men som sagt så är det ju inte så att jag väntar mig att bli rik på detta, men fler samtal än två i veckan hade ju varit roligt i alla fall :).