• Anonym (TS)

Jobba som telefonvärdinna?

Hej, jag funderar på att söka jobb som telefonvärdinna och vill höra era erfarenheter (ni som har jobbat/jobbar som det). Vilket företag jobbar ni för? Hur mycket jobbar ni och hur mycket tjänar ni ungefär? Hur är det med skatt, får man hålla reda på det själv eller betalar arbetsgivaren in det som vanligt?

Hur tycker ni att det är? Vänjer man sig fort? Jag är ganska frispråkig av mig och har en god del humor och kan nog ta saker med en nypa salt. Ni som har partner, hur har han reagerat? Hur löser ni det med barn i huset och så? Jag har en hund också. Jobbigt om den börjar skälla mitt i samtalet, eller om farmor kommer på besök!

• Svar på tråden Jobba som telefonvärdinna?
  • Anonym (TS)
    Anonym (m) skrev 2013-09-17 01:00:36 följande:
    Är inte telesex väldigt 90-tal? Finns ju gratis cam på internet idag.
    Jo, vi har ju redan konstaterat att vi är lite väl sent ute. Men det verkar fortfarande finnas folk som ringer så :)
  • Anonym (Me to)

Ja ett tiominuters är kanon..hoppas du får ihop lite fler. Jag jobbar på mitt vanliga jobb och kommer bara vara inloggad kväll/natt just nu med början i morrn! Hoppas man kan få ihop lite minuter då :)

• Anonym (m)
    Anonym (TS) skrev 2013-09-17 10:12:49 följande:
    Jo, vi har ju redan konstaterat att vi är lite väl sent ute. Men det verkar fortfarande finnas folk som ringer så :)
    Men varför camar ni inte? Det är ju där pengarna finns idag. Där vet jag faktiskt om tjejer som drar in 50k per månad. När man hänger på olika camsidor brukar tjejerna få rejält med dricks när de  camar gratis och sen köper vissa privatshower. Det verkar inte vara svårt att få ihop ett par tusen på en kväll om man ser till hur mycket folk dricksar.
  • Anonym (TS)
    Anonym (m) skrev 2013-09-17 16:30:49 följande:
    Men varför camar ni inte? Det är ju där pengarna finns idag. Där vet jag faktiskt om tjejer som drar in 50k per månad. När man hänger på olika camsidor brukar tjejerna få rejält med dricks när de  camar gratis och sen köper vissa privatshower. Det verkar inte vara svårt att få ihop ett par tusen på en kväll om man ser till hur mycket folk dricksar.
    Kanske för att det är stor skillnad? Kanske jag hade kunnat göra det om jag var singel, men jag tror inte det. Telefonsex är alldeles lagom utmanande för mig, jag tänker inte gå till nästa steg ;).
  • Anonym (TS)
    Anonym (Me to) skrev 2013-09-17 16:21:14 följande:
    Ja ett tiominuters är kanon..hoppas du får ihop lite fler. Jag jobbar på mitt vanliga jobb och kommer bara vara inloggad kväll/natt just nu med början i morrn! Hoppas man kan få ihop lite minuter då :)
    Ja, idag var det fart på linjen. Tre samtal varav ett avlöste det förra. Hann knappt lägga på förrän det ringde igen. Hoppas det är på väg att ta sig nu :). Okej, hoppas att du får massa samtal då!
  • Anonym (Me to)

Åh va roligt...långa samtal? Jag ska logga på imorrn så hoppas jag på ett uppsving!

• Anonym (TS)
    Anonym (Me to) skrev 2013-09-17 18:41:39 följande:
    Åh va roligt...långa samtal? Jag ska logga på imorrn så hoppas jag på ett uppsving!
    Ett längre, ett medel och ett rätt kort :). Ja, lycka till :D. Roligt om det går bra för oss!
  • Anonym (Me to)

Jahapp...då är man inloggad nära timmar! Måtte nån ringa :) Hur har dagen varit TS.

• Anonym (TS)
    Anonym (Me to) skrev 2013-09-18 22:10:42 följande:
    Jahapp...då är man inloggad nära timmar! Måtte nån ringa :) Hur har dagen varit TS.
    Hoppas du får lite samtal då. Jag är inloggad till 24 idag, från 7 imorse. Puh! Har fått två samtal idag, båda runt tvåtiden. Hur länge ska du vara inloggad? Tala om hur det gått sen om du vill :).
  • Anonym (Me to)

Jag kör hela natten! Storkovan lär nog utebli :)

Svar på tråden Jobba som telefonvärdinna?