BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Ärnu i vecka 16!! Började känna förra veckan att ajg började må bättre!!! Mer matlust och så! Har inte spytt något tidigare men mått väldigt illa! I lördags dock kräktes jag, fick gå från middagen, även igårkväll, åt kvällsfika å då var jag tvungen gå å spy! Inte roligt, men blev ju lite snopen då jag inte spytt tidigare veckor! Är det normalt!?:)
Vi var på Ul i torsdags och det var det mest fantastiska jag har vart med om! Helt overkligt och verkligt på samma gång. Svårt att hålla glädjetårarna borta <3
Bebis ville dock inte visa om den var en han eller hon, så det får bli en överraskning. Bebis låg också långt ner så det är förklaringen till varför den gillar sparka mig på blåsan ;) Sen var moderkaka i framvägg så det kan vara anledning till att jag inte känt av bebis så mycket. Men nu på senare tid har det allt hänt grejer :)
Skulle posta bild med men tryckte fel...nu så
Fick dessutom nästan rätt på min uträknat bf. Jag hade räknat ut den 13 maj och hon fick det till den 12 maj :)