BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Jag önskar er all lycka med era vårbebisar Jag var ju tvungen att kika in i gruppen igen trots att mitt lilla hjärta dog :-/
Nu är allt över här för min del. Höll på att förblöda på kuppen. Fick tabletter som skulle driva ut bebis men blödde mycke mycke mycke mer än jag skulle så jag fick åka in akut. Undersöktes o skrevs upp på akutlistan för operation. Fick i onsdags morse reda på att jag låg höst upp på listan. Ändå dröjde det drygt ett dygn innan jag äntligen fick min operation o skrapning igår.
Men så fort vi slutar blöda så var det bara att sätta igång bebisverkstaden igen. Just nu är man dock ganska avskräckt i huvvvet efter denna persen.
Förlorade bebis i v13. Otroligt påfrestande när det var så sent i graviditeten ändå. Denna gången ska vi jobba på en superbebis <3
Lycka till alla goa...o ha en underbar somar med era små.
Kramar från mej
Sissi81: Slår följe med dig i längtan efter en superbebis...förlorade i veckan vårt frö i v 11...otroligt tungt...:'(
Vår dotter är född bara några dagar efter vårt nu beräknade datum 16/5, så finns ju en risk att de får samma födelsedag. Med två års skillnad förståss. Men hoppas verkligen att det inte blir så, dom bör få ha egna dagar :) Däremot vet jag inte alls hur vi ska få henne att förstå att hon får ett syskon. Hoppas att hon förstår sen lite närmare våren :) Sjuk i ena äggstocken vid sträckningqr/nysningar/hostningar upplevde jag förra graviditeten, inte denna gång, ännu iaf. MEN igår hade jag värsta foglossningen igen och kom knappt fot om fot där ett tag. Kändes som "sittbenen" knäcktes helt när jag gjorde en rörelse... hoppas verkligen det inte blir värre. Lider med er som mist era små liv... Lycka till sen när verkstaden sätter igång igen!
Jag önskar er all lycka med era vårbebisar Jag var ju tvungen att kika in i gruppen igen trots att mitt lilla hjärta dog :-/
Nu är allt över här för min del. Höll på att förblöda på kuppen. Fick tabletter som skulle driva ut bebis men blödde mycke mycke mycke mer än jag skulle så jag fick åka in akut. Undersöktes o skrevs upp på akutlistan för operation. Fick i onsdags morse reda på att jag låg höst upp på listan. Ändå dröjde det drygt ett dygn innan jag äntligen fick min operation o skrapning igår.
Men så fort vi slutar blöda så var det bara att sätta igång bebisverkstaden igen. Just nu är man dock ganska avskräckt i huvvvet efter denna persen.
Förlorade bebis i v13. Otroligt påfrestande när det var så sent i graviditeten ändå. Denna gången ska vi jobba på en superbebis <3
Lycka till alla goa...o ha en underbar somar med era små.
Kramar från mej
Sissi81: Slår följe med dig i längtan efter en superbebis...förlorade i veckan vårt frö i v 11...otroligt tungt...:'(
Så tråkigt att flera har förlorat sina små. Synd att verkligheten ska behöva vara sån.
Jag ska äntligen få ett tidigare ul. Pratade med min väns mamma som är bm och hon ska höra av sig nån dag i veckan när det finns en lucka så kan jag komma till henne och få veta vilken vecka jag faktiskt är i. Så skönt att få lite koll.
Vill inte göra det officiellt förrän jag vet vilken vecka jag är i eftersom alla vill veta just det.
Lite pinsamt att behöva säga "jag vet inte". Haha. Ska bli skönt att veta om den lever också.
Nån som har gjort det officiellt ån?
Oj, det var allt ett tag sen jag skrev här inne. Tråkigt att så många bebisar har valt att lämna er, lider verkligen med er! </3 Men får öskar er lycka till i ert fortsatta försökande!
Jag går nu in i v.15 idag och kan knappt tro det. Ska man våga hoppas nu? Samtidigt har jag mått så kasst så jag tror ju att det finns en liten plutt där inne ^^.
Jag skulle ringa denna vecka för att få första RUL i v.18, men då hade de datastrul så de inte hade fått i schemat till den veckan ännu så måste vänta tills på måndag igen. Lite trist då man gärna vill kunna få ett datum och planera in annat runt det då det blir i luciatider antagligen.
Har nu legat i stort sett 2 dagar efter en helg med kass mage och spyande. Har vart helt orkeslös och inte kunnat äta utan att må illa och få ont i magen...idag känns det bättre dock!